morse code begrenzer

Bas

Administrator
Staff member
Je vergalt dus heel je ontsteking als je er telang mee blijft rijden, het is dus gewon allen om ff te testen of hij de beoogde snelheid haalt en op de rollenbank.
Als je er telang mee gaat rjden kan je een nieuwe onsteking kopen
frown.gif
 
Advertisement - register to remove this

Die begrenzer heb ik ook.
Ik ben er al mee op de rollerbank gezet, en ze geloofden me, reed gewoon 55
Terwijl ie 100 rijdt

Maar als je denkt dat ze te lang gas open houden, kun je altijd zeggen, mijn koppeling hoeft niet kapot, zo is mijn koppeling ook kapot gegaan, op mijn oude scooter dan. En dan stoppen ze gelijk, want anders kunne ze in hun Geldzakje

Mzzl he
 
scooterfreak: 100 teller ja

en als je je begrenzer aanzet als je scooter uitstaat heeft het geen schadelijke gevolgen is mij verteld....

maar voor de zoveelste x, begrenzers zijn voor mietjes... Wie hard wil gaan moet de boetes ook aanvaarden
 
Deze heb ik aangeschaft de dag nadat ik op die rollenbank moest en ik vraag me af of je met de begrenzer aan kan blijven rijden op (begrenste) top, zonder dat je daarmee iets verrot kan maken.
 
Die boetes zijn het probleem niet echt, maar het feit dat ze alles onder je scoot vandaan halen is gewoon kut.

[This message has been edited by Razkin (edited 24 August 2000).]
 
Ruud: daar ben ik het absoluut niet mee eens...

Als je net als ik veel geld in je scooter hebt gestoken heb je echt geen zin in die boetes, want die kun je dan simpelweg niet betalen...

En sowieso, jij hebt toch ook liever GEEN boetes ?
 
een boete is niet echt errug,
het is pas errug als ze je onderdelen(als je er bijv.:2000 piek)eraf halen,en dan nog een boete van 1000 piek in strot krijgt gedouwd.
een toerenbegrenzer(mors-code.lol)kan dat allemaal voorkomen,en die kost maar 99.-
laterz
 
Back
Top