morini blokken hoe of wat

bobhoofdt

Banned
eej lui

na eeen tijdje rondgekeken te hebben op het forum.Viel het me op dat er niet echt aandacht aan morini blokken wordt besteed.Daarom leek het me een goed plan een topic te maken,waar alles over morini gevraagd kan worden..
Ze staan er ook om bekend niet zo snel te zijn, en dat er weinig onderdelen voor te krijgen zijn,maar hoe ziot dat nu echt?
Ik heb zelf een sr2000 en ben wel benieuwd naar ondervindingen van andere mense met morini blokken.

-Welke snelheden bijvoorbeeld gehaalt zijn met een bepaalde setup op een morini.
-Of mankementen die je bent tegengekomen

grtzz Rob
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik moet mijn drukveer vervangen en nu zou ik wel eens willen weten of het klopt dat er een RODE MALOSSI DRUKVEER IN MOET ?

setup is gewoon std. en hij loopt 55.
Niks moet, is voor iedereen verschillend.
Weet verder niet wat voor setup je hebt, maar een rode Malossi drukveer is voor een standaard setup sowieso te hard.
 
saint: std morini drukveer is sterker als malossi rood

maar indd voor iedere setup en blok is een andere afstelling nodig dus ook voor jou ApriliaDitech je moet het gewoon proberen tot hij goed loopt.. is je ditech alleen ontgrends dan gewoon je std veer houden
 
saint: std morini drukveer is sterker als malossi rood

maar indd voor iedere setup en blok is een andere afstelling nodig dus ook voor jou ApriliaDitech je moet het gewoon proberen tot hij goed loopt.. is je ditech alleen ontgrends dan gewoon je std veer houden

Maar me std. veer is helemaal af (verrot) en alles s std. en uitlaat is Yasuni Z die ik binnenkort inruil voor een R
mvvg rik
 
tgb 303 krukass keringen erin zetten wie kan mij helpen !!!

hoi ik heb laast mijn motorblok kapot gereden :-(
en heb bij een vrienden bedrijf met motor,s mn motor blok laten maken!!!
maar er was 1 onzekerheid die kering van de krukass lager bij de vario die heeft er 2 die 1ste bij de vario weet ik zelf wel maar die ene die helemaal daar binnen zit die weten we niet !! zijn ze vergeten (dombo,s)
moet die kering met de randtje(gleuf) naar binnen bij de krukas of niet want wij kregen elke keer gezeik met de schroefdraad van de olie pomp dus kon maar op 1 manier met die veertje naar buiten

ik hoop hier voldoende mee uitgelegt te hebben
vriendelijke groet gino
 
krukass lagers keringen tgb 303 black hawk

hoi ik heb laast mijn motorblok kapot gereden :-(
en heb bij een vrienden bedrijf met motor,s mn motor blok laten maken!!!
maar er was 1 onzekerheid die kering van de krukass lager bij de vario die heeft er 2 die 1ste bij de vario weet ik zelf wel maar die ene die helemaal daar binnen zit die weten we niet !! zijn ze vergeten (dombo,s)
moet die kering met de randtje(gleuf) naar binnen bij de krukas of niet want wij kregen elke keer gezeik met de schroefdraad van de olie pomp dus kon maar op 1 manier met die veertje naar buiten

ik hoop hier voldoende mee uitgelegt te hebben
vriendelijke groet gino
 
heb ook sr 2000 morini, woensdag terug van dealer, blok was helemaal kappot, krukas stuk,lagers stuk enz, gelijk beurtje laten geven, veel geld kwijt. zette hem 's avonds in de schuur en volgende ochtend deed ie niks meer. ik reed helemaal origineel onbegrenst 80 (echte km) 90 op teller. na reparatie klopt me teller weer, en kreeg race krukas. loop weer geweldig, zijn idd weinig dingen te vinden voor morini jammer genoeg, en langzaam gaan ze niet. ik vind dit topic goed idee.

Ajeto
 
sr di-tech foutmelding

heey,

ik ben op zoek naar een vertaling van deze foutmelding ;

please put throttle in idle postion.

de foutmelding staat zo letterlijk geschreven op de gameboy,

kan hem niet klaarkrijgen en weet dus niet wat te doen.

iemand een suggestie ?
 
Back
Top