Morgen theorie examen

Mdj004

Polini race vonkjes.
Moi, ik doe morgen mn theorie examen en ik ken het wel goed maar ik vraag het hier toch nog ff. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Veel gemaakte fouten? Alvast bedankt
 
Advertisement - register to remove this

Moi, ik doe morgen mn theorie examen en ik ken het wel goed maar ik vraag het hier toch nog ff. Zijn er nog dingen waar ik op moet letten? Veel gemaakte fouten? Alvast bedankt
Een goede nachtrust is wenselijk.

Dus ga lekker slapen...

Succes met je examen !

Laat je weten of je het gehaald hebt ?
 
Toen mijn zoon, hier in België, zijn theorie examen moest afleggen hebben we een paar weken van te voren een theorieboek voor de brommer/motor gekocht.
Hij heeft toen de theorie doorgenomen.
In dit theorieboek stonden ook 500 examenvragen, die we samen hebben gemaakt in groepjes van 10 stuks.
Daarna gekeken, welke fout beantwoord waren en deze opnieuw bekeken waarom en eventueel de theorie van dit deel opnieuw bekeken.

26 oktober is wel heel erg lang, hier in België kun je de dag erna al opnieuw binnenlopen.
Bij zijn praktijk examen heeft het wel wat langer geduurd, zeker 2 maanden.
Maar dat wat te wijten aan het feit dat tijdens de Corona lockdown het examencentrum gesloten was.

Veel succes 26 oktober!
 
Last edited:
Ja, mooi klootn iig. Ik kan ook nog 2 september al voor mn auto theorie gaan maar dan moet ik nu wel heel hard gaan leren

Waarom hard leren?
Verkeerstheorie is verkeerstheorie?
Alleen de vragen zijn bij het brommer examen meer gericht uit de zicht van een brommer en bij het auto-examen vanuit het perspectief van de autobestuurder.
Echter de theorie blijft dezelfde.
 
Waarom hard leren?
Verkeerstheorie is verkeerstheorie?
Alleen de vragen zijn bij het brommer examen meer gericht uit de zicht van een brommer en bij het auto-examen vanuit het perspectief van de autobestuurder.
Echter de theorie blijft dezelfde.
Dat klopt wel enigszins maar bij een auto theorie word er toch wel heel wat meer behandeld als bij de bromfiets. De basis daarentegen is wel zowat het zelfde. Maar bijvoorbeeld snelwegen en andere aspecten voor de auto leer je niet bij je bromfiets theorie.

@ts, jammer dat je het niet gehaald hebt! Gewoon nog eens alles goed doornemen.
Hoe heb je trouwens geleerd? Mijn broertje heeft alleen maar via het anwbtheoriecentrum(oefenexamens op computer) geleerd en heeft het de 2e x gehaald.
 
Last edited:
Dat klopt wel enigszins maar bij een auto theorie word er toch wel heel wat meer behandeld als bij de bromfiets. De basis daarentegen is wel zowat het zelfde. Maar bijvoorbeeld snelwegen en andere aspecten voor de auto leer je niet bij je bromfiets theorie.

@ts, jammer dat je het niet gehaald hebt! Gewoon nog eens alles goed doornemen.
Hoe heb je trouwens geleerd? Mijn broertje heeft alleen maar via het anwbtheoriecentrum(oefenexamens op computer) geleerd en heeft het de 2e x gehaald.
Ik heb het boek goed doorgenomen en een stuk of 8 oefenexamens gemaakt waarbij ik allemaal minder dan 5 fout had, het heeft me gewoon niet meegezeten. Volgende keer beter
 
Ik heb het boek goed doorgenomen en een stuk of 8 oefenexamens gemaakt waarbij ik allemaal minder dan 5 fout had, het heeft me gewoon niet meegezeten. Volgende keer beter
Voor mijn theorie heb ik examens blijven maken totdat ik geen fouten meer had, 3 keer achter elkaar.

Op het examen maak je sowieso nog een stuk of 3 a 4 fouten door de stress, maar Dan heb je die marge wel.

1e keer geslaagd.
 
Back
Top