Mooiste uitlaat

Status
Not open for further replies.

mr. burn-out

Well-Known Member
Ik wil graag weten wat jullie de MOOISTE uitlaat vinden. Dus niet de snelste.

Ik ben zelf erg gecharmeerd van de Ninja Twinner maar ik hoor er bijna nooit iets van.

[This message has been edited by mr. burn-out (edited 10 September 2000).]
 
Advertisement - register to remove this

Opgestart door RemCOW:
Ninja Twinner vinnik echt een MOOIE uitlaat. Alleen is dat eigenlijk het enige goeie aan de uitlaat
frown.gif


twinner-aerox-IN.GIF

He Remkoei, zet het plaatje van de Ninja Superscoot (Aerox) er ook even bij wil je? Ik vind die namelijk ook heel erg mooi.

PS waarom zie ik nooit iemand rijden met deze toffe uitlaten?
 
jongen bij mij uit de straat heeft zo'n dubbele ninja pijp op z'n Aprilia RS schakelbrommer. rijdt ook niet zo bizar hard (iets van 60 ofzo), maar ziet er inderdaad toppie uit!! Mooie afbeelding!
 
Wat ene lelijke uitlaat.. hehehe

neee ik vidn het enige inpunt van de verder mooie en aparte uitlaat dat hij zo dik lijkt... als je globaal kijkt naar die aerox valt er een heel dicht stuk op,... naja moeilikj uit te leggen... maar das lelijk

SvR
 
Ja ja, een Leo. Over de Z is in ieder geval nauwelijks nagedacht, echt heel waardeloos. Een maat van mij had die onder z'n Rally (niet zelf gekocht). Er wordt altijd gezegd dat een uitlaat tot in de puntjes is berekend, nou dat hebben we ervaren! Op een druilerige zondagmiddag (toen hij een andere uitlaat had voor de Rally) hebben we hem opengezaagd, de schotten eruit gehaald (wat is dat KUT-werk), een stuk tussen de uitlaat uitgehaald en het laatste stuk er ANDERSOM opgemaakt. Met de demper naar beneden dus! En het verschil was.....NIKZ!!! Een iets anders geluid, verhoudingen expansiedeel uitrekenen, laat me niet lachen! Hopelijk is de ZX beter, hij is in ieder geval mooier! Nog zoiets, de Leo Vinci W Titanium "de ultieme 70cc uitlaat van Leo Vinci". Behalve dan dat ie van ellende onder je scooter uitrot, de flens afbreekt, duurder is als een Hebo en ontzettend veel toeren maakt, presteert ie 3x (op 50cc en 70cc) niks. En volgens sommige zou hij zonder schotten perfect zijn, maar hier geloof ik niet zo meer in. Nee, Leo Vinci is voor mij echt een scheldwoord!
 
De Navigator is echt cool! Echt de beste uitlaat voor 50cc! Scootparts.nl weet nix van die Gianelli... Leovinci rulz!!!

Ehm, just kiddin'..... Gianelli SPL vind ik wel erg kewl!!!!
 
Je hebt de schotten eruit gehaald en het hielp nix?!!

Oke je hebt het over de Z, das de kutste uitlaat, maar toch, een rs open zagen, schotten eruit levert een NRX!!

SvR
 
Hoe haal je de schotten FATSOENLIJK uit zo'n kut-leo? Dit is echt bagger-werk. Als je een RS openzaagt, krijg je (heel) misschien wel de prestaties van een Nr-x, maar niet de looks & sound! Greetz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top