mooie scooters daar bij koopmans!

Status
Not open for further replies.

just

Well-Known Member
Chiel (ook van het forum hier) en ik zijn vandaag even bij koopmans geweest, om zijn blok te brengen voor tuning! er stonden een paar scooters die toch wel erg bekend voorkwamen! Namelijk de runner 180 van razma/inne (mooie uitlaat trouwens!) en die vette sym kwam me ook bekend voor!
Die sr die bij projecten staat beschreven (met samba uitlaat e.d.) zag er in het echt trouwens veel mooier uit, echt een vet ding!
Wel jammer dat zaak zo ver weg zit, niet zomaar even te doen vanuit heemstede!
Nou vroeg ik me af, laat iedereen zijn scooter nu daar staan om getuned te worden nu het winter is?
En inne, jou scoot lag toch laatst helemaal uit elkaar? Heb je dan die scoot met trailer naar koopmans gebracht ofzo, want je woont in belgie toch? Zit daar geen tuningsbedrijf?
Beetje nutteloze topic trouwens nu ik hem nalees!
 
Advertisement - register to remove this

Het blok dat we brachten is van me beste vriend nl. chiel ( is ook lid hier en heeft ook aerox). Hij wordt helemaal getuned, dus carters en cilinder en de zuiger wordt allemaal op elkaar afgestemd. Hij laat hem gelijk maximaal tunen, dus ik dacht stage 5 voor de cilinder en stage 3 voor het blok zelf, maar in ieder geval het maximale wat hun eruit kunnen halen.
Je RS wordt wel vet trouwens!
Over mijn aerox zullen we het maar niet hebben, na ong. 600 euro aan boetes houd ik het een beetje voor gezien! misschien maak ik er ooit nog een projectje van maar waarschijnlijk niet!
 
Originally posted by bananenschiller
Dat denk ik niet, ze zullen zelf het snelst willen blijven gok ik.

Mja, ikke gaat ook soon naar Koopmans, rondje testbank doen...

eigen wedstrijd cilinders zijn natuurlijk net iets anders. dan de consumenten dingen...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top