mooi meissie ontmoet, wots next?

-[inferno]-

Gepensioneerd
ok ik heb dus vanaaf een heel lief meisje ontmoet dat ik ken van de obbes (disco'tje hiero).
nouw ja ken, ik heb d'r een paar keer gezien en elke keer als ik d'r weer zie denk ik "damn wat een mooi en liev meisje".
normaal denk ik als ik een mooi geval zie "wat een lekkere geile hoer" maar in dit geval dus niet.
maar ik ree dus vanaaf naar huis en zie haar staan voor cafe "centraal" en ik denk van heej daar heb je d'r weer.
ik ben thuis en denk van ik rij nog een keer langs, staat ze er nog.
op de terugweg weer.
toen ree ik naar huis, heb daar ff gewacht en ben WEER terug gereden.
deze keer dacht ik toch van "komop schijterd ga een praatje met haar maken".
ik rij naar haar toe en praat even met haar, ze wachte tot ze opgehaald werd door haar vader.
ze deed best liev enzo en gaat vrijdag ook naar de obbes hiero.
wat zal ik doen?
gewoon op haar aflopen, zoen geve (geen tong) en dan wat?

Advertisement - register to remove this

Gewoon gedag zeggen en praatje maken, en als je niet durft gewoon een paar biertjus drinken (niet teveel dus)
niet gelijk een zoen geven pas de 2de keer ofzo. mja je zit in een disco.. dus gewoon eerst een beetje praten, dan dansen en als je voelt dat ze jou ook wel leuk vind gewoon een move maken..
Je voelt het denk zelf wel aan
good luck!

Originally posted by stealth2000
Metteen met een zoen aankomen vind ik erg direct eigenlijk. Gewoon een beetje met haar socializen lijkt me een goeie!

hoe bedoel je? ff met haar praten enzo, dat kan daar niet :)
en als ik dat teveel doe kom ik in de "vriend fase".
dat ze me dus als een "gewone" vriend gaat zien, dat moet dus niet.
jullie replyen snel :)

mja, gewoon een praatje maken :), btje complimentjes geven (niet teveel), vragen wat ze leuk vin e.d.....

btw - goed luisteren naar wat ze te vertellen heeft, ook al boeit t je geen reet ...gewoon doen alsof,...vinden ze wel leuk :)

En gewoon pas een zoen geven OF op t eind....of wanneer jij denkt dat het een goede timing is...gewoon kijken of zij dat ook wilt :)

Suc6 and post je vorderingen :)

mja je kan altijd wel praten, bied dr idd een drankje aan (1tje zo sterk mogelijk :P)
en dan komt t allemaal vanzelf wel
we reageren zo snel omdat deze topics leuk zijn en ik omdat ik me ook best wel verveel ;) :)

Originally posted by -[inferno]-

hoe bedoel je? ff met haar praten enzo, dat kan daar niet :)
en als ik dat teveel doe kom ik in de "vriend fase".
dat ze me dus als een "gewone" vriend gaat zien, dat moet dus niet.
jullie replyen snel :)

Gewoon niet metteen haar bespringen ofzo:)
Rustig opbouwen beetje lullen, en als het klikt moet je pas een move maken like DVO said

so go for it my friend and may the force be with you! gewoon erop af stappen en een beetje gezellig praten met elkaar, biertje erbij dan zla het vast wel lukken :D

Mja ik denk dat ik ook een beetje in love ben. Bij mij op school is er ook een heel liev meisje, waarvan ik ook al weet dat ze mij ook wel ziet zitten.
Punt is alleen dat ze zo goddamn stil en a-populair is, mja dat laatste maakt niet uit maar ach... Heb ook gehoord dat ze KoRn fan was, mja dan denk ik soms wat de fok moet ik hiermee?!?
En als ik dan langs haar loop ofzo, dan smelt ik weer. vervelend:(

Vraag het Goedele!? :P *lol*

Gelijk zoenen dat waardeert niet ieder meisje hor! Mja ik voel het meestal wel aan bij meisjes, of ze dat wel willen! je kan het gewoon wel een beetje aan het meisje merken als je met haar praat! (als je geluk hebt pakken ze jou, ook heel VET! :D )

First EyeContact! en als je ziet dat zij je ook wel ziet zitten! dan gewoon een praatje beginnen, zo van hey kom je hier vaker?etc.etc. en dan telkens 'verder' gaan! Bij mij hielp deze altijd wel: zo wist jij dat je echt een hele mooie glimlach hebt?! (klinkt gaar die deed het um altijd wel man! :)) Gisteren zelfs nog dus.... :D

Gewoon met der dansen en niet te opdringerig!(ken nog weleens moeilijk zijn als je LAM bent! Zuip daarom eigenlijk nooit TE veel, je moet wel weten wat je doet en je moet niet dom overkomen!) elke keer een stapje verder, je ziet vanzelf wel of ze het toelaat! Fluister in der oor! is ook een goede, want als je achter haar gaat dansen en je zegt nix 8P tsja dan ben je nog geen stap verder! (meisjes nemen 9 van de keer nooit zelf het initiatief!)

Daarna gaat het vaak vanzelf; ze draait om je praat met der kijkt in der ogen et: VOILA! ;) (ken ook anders gaan natuurlijk! ligt puur aan het meisje en aan de situatie!)
dis gewoon eigenlijk een beetje de std. situatie :)

(dit is eigenlijk echt alleen als je het meisje ECHT leuk vindt! als je gewoon gaat om puur een wijf te pakken, en ze is geil! fuck de lieve woordjes! Straight 2 the point! }))

Ok das was het wel weer!

Arrevideci! Uw eigen scooter-forum relatie-therapeut: Marc! ;)

Last edited:
Hmmmm........beetje socializen........dan vragen......Als ik je zoen, word je dan boos?
Zegt ze nee --> Nemen!!
Zegt ze ja? --> Ga je dan ook slaan??
Zegt ze nee? Nemen!!!
Zegt ze ja? --> Geef der een zweep en alsnog NEMEN!!!!!!!!!!!!! :#

Haha mooie uitleg Marc :D
Kijk inderdaad uit dat ze je niet TE aardig gaat vinden en als een vriend gaat beschouwen, want dan kan je het schudden (dat heb ik dus altijd...) Beetje tempo dus!!
Ohja, teveel aandacht geven werkt ook opdringerig, dus doe lekker rustig aan.

Originally posted by Stefan W
Hmmmm........beetje socializen........dan vragen......Als ik je zoen, word je dan boos?
Zegt ze nee --> Nemen!!
Zegt ze ja? --> Ga je dan ook slaan??
Zegt ze nee? Nemen!!!
Zegt ze ja? --> Geef der een zweep en alsnog NEMEN!!!!!!!!!!!!! :#

Juist! :) deze heerscht als je gewoon uit bent om een lekker wijf te pakken!!

Back