gewoonjochem

Active Member
hallo ik heb een peugeot zenith 2005 50cc 2-takt en een citoplus uitlaat maar ik wil een er een mooier veller en schreewnder geluid uit kunnen krijgen weet iemand hoe ik dat kan doen.
ps binnenkort ga ik een vivacity ophalen voor 2008 zou ik die beter voor een goed geluid kunnen gebruiken?
ik hoop dat er iemand is die me kan helpen of meer.
 
Advertisement - register to remove this

hallo ik heb een peugeot zenith 2005 50cc 2-takt en een citoplus uitlaat maar ik wil een er een mooier veller en schreewnder geluid uit kunnen krijgen weet iemand hoe ik dat kan doen.
ps binnenkort ga ik een vivacity ophalen voor 2008 zou ik die beter voor een goed geluid kunnen gebruiken?
ik hoop dat er iemand is die me kan helpen of meer.

Dan zou je een yasuni R of C16 iets in die trand gaan zoeken. Prop eruit en gassen maar.

Maar denk ook aan de punten van @gcs100 . Meer herrie zal je ongetwijfeld meer omkijk geven. En de wouten zijn ook niet doof. (Ik weet er alles van)

Wil je nog meer herrie? Gooi er een grotere cilinder in. (Hoogtoerig)
Ikzelf heb een aerox gehad, airsall cilinder 70cc, power filter en een yasuni R. Wat een takken herrie. Niet normaal.

Heb hem uiteindelijk verkocht juist vanwege die herrie! Was niet mee te rijden. Ik kreeg wel veel aandacht waaronder soms een middel vingertje.

Dus denk goed na! Ik vermoed dus ook dat je nog vrij jong bent! ;)
 
dit is meer een "beun" scooter hij is ook niet verzekerd en rijd er maar een beetje mee achter het huis dus mij maakt het niet uit hoeveel herrie hij maakt
 
ik heb hem gewoon geschorst en als ik de weg op ga dan krijg ik wss zon hoge boete waar je gewoon een andere 2e hands scooter van kan kopen.

Als jij de kenteken houder bent moet je hem basis verzekeren. Rdw kijkt 1x per jaar de kentekens na.

Maar als je hem geschorst hebt dan heb je toch al een verzekering?

Schorsen is niet rijden. Maar indien je het op eigen terrein rijd dan zou ik het niet weten. De verleiding om ff op straat te keren kan je de kop kosten. (Figuurlijk)

Rdw kan niet zomaar aannemen dat je op je terrein blijft omdat jij dat zegt.

Dat moet je ff opzoeken of beter nog, RDW bellen en navraag doen. Bekeuringen zijn niet mals als ze je pakken.
 
Als jij de kenteken houder bent moet je hem basis verzekeren. Rdw kijkt 1x per jaar de kentekens na.

Maar als je hem geschorst hebt dan heb je toch al een verzekering?

Schorsen is niet rijden. Maar indien je het op eigen terrein rijd dan zou ik het niet weten. De verleiding om ff op straat te keren kan je de kop kosten. (Figuurlijk)

Rdw kan niet zomaar aannemen dat je op je terrein blijft omdat jij dat zegt.

Dat moet je ff opzoeken of beter nog, RDW bellen en navraag doen. Bekeuringen zijn niet mals als ze je pakken.
@Manu76
Kijk hier even naar:
 
Back
Top