mono voorvork vraag

minibaxxx

Well-Known Member
hello

voor een project ben ik op zoek naar een mono voorvork dus net zo een als op een oude vespa. Nu vraag ik mij af welke modellen scooters enz hebben zo een voorvork? Ik zoek er dus wel degelijk een met een schijfrem. heb jij toevallig iets liggen laat het me dan weten.

vriendelijke groeten,

Pieter


ps: weet trouwens niet of dit de goede rubriek is voor mijn vraag
 
Advertisement - register to remove this

Ice2004 said:
zip sp voorvork moet je hebben


ik heb wat gesearched en vond deze foto in een topic van "thijs."
nlv7md.jpg


Dit zou denk ik een goede optie zijn alleen heb ik een balhoofd dat denk ik ongeveer de helft zo kort is. Als ik de pen van de vork inkort zou dit dan stevigheid verliezen? Zijn er geen vorken met een kortere balhoofdpen?

tnx voor de snelle reacties!

groeten
 
ik heb nog flink wat rongezocht en ik ga voor die zip sp voorvork. Nu ben ik niet echt thuis in de tweetakt wereld. Wat kost zo een vork nieuw? Waar zoek ik naar tweedehands onderdelen want op alle scooterforums kun je niks verkopen...

groeten
 
Om de nieuwprijs van die voorvork te bekijken moet je even naar easyparts gaan en dan Originele onderdelen>piaggio>zip sp en dan kan je op het onderdeel drukken en dan zie je onderaan de prijs. Maar je kan ook 2ehands kopen misschien hier op forum bij vraag en aanbod en dan piaggio marktplaats.
 
Italjet Dragster en Formula50 hebben ook een mono-arm.
Ze hebben een knikbare stuurstang, dus kunt je balhoofd ook laten zoals het is.

Peugot Speedfight, Aprillia Area 51 en Puch Zip hebben ook een monoarm.. maar ik vind die van de Italjet mooier :p

Staat er momenteel een op marktplaats van een persoon waar ik ook al eens wat van heb gekocht;

Klikbaar
 
Last edited:
Back
Top