monkey zhenhua injectie wilt niet starten

traanman42

New Member
Ik heb mijn monkey gekocht bijna een jaar geleden maar heb sinds korte tijd problemen het begon 1st doordat de brommer onregelmatig stationair draaiden. Hij ging (als ik stil stond) beetje sneller draaien en dan trager zn zo afwisselend. Ook merkte ik dat als je op de kabeltjes naast de ecu duwde de ecu resetten (denkk) de ecu pinkte dan en de pomp begon te pompen. Maar dat hebbe we opgelost door de kabeltjes goed vast te maken. maar sinds vorige week heb ik problemen om te starten 1st wou hij niet met starten maar wel met kick dan wou hij niet meer met kick maat wel met starter en een beetje gas en dan wou hij alleen nog met kick en gas en toen dat niet wou werken heb ik hem in 1ste geduwd en dan zo gas geven en dan met de starter maar dat wilt hij ook al niet meer doen.
We hebben de bougie bekeken die geeft vonk maar ik denk wel dat de bougie droog staat.
Daarnet heb ik de draadjes die voor problemen zorgden losgemaakt en toen zag ik het check engine light ook is er een oranje lampje aanwezig op de ecu.
Ik heb de batterij ook al proberen opladen en die is opgeladen (tenzij deze kapot is maar hoe moet je dat checken?).
Er is nog voldoende benzine en olie aanwezig.

Wat zou het probleem zijn en wat kan ik hier aan doen is de injectie kapot of is het gewoon ergens een kabeltje?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top