Moi verhaal jongens

Aprilia SR Rules

Well-Known Member
He moet je eens luisteren
Ging ik pas naar een vriend van me. Zat ie een verhaal te vertellen dat en vriend van hem een Aprilia Sr Viper Verticaal Minarelli luchgekoeld (geforceerd)
smile.gif
smile.gif
.
Nu begint het leuke
smile.gif
smile.gif

Hij heeft als setup een - Polini EVO - 21 mm carb met spruitstuk en alles - blackbox ( wat dat is ??) iets met zun spruitstuk ofzo - zun varioteur van Polini( geen evo gewoon polini ) En nu het allerleukste Een METAL eronder
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif
Is dat grappig of niet en dan nog zeggen dat ie de 135 haalt !!!!
smile.gif
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Sorry slaat nergens op maar dat moest ik ff kwijt hoor !!!!
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Later

Advertisement - register to remove this

Originally posted by Aprilia SR Rules:
blackbox ( wat dat is

bedoel je geen powerbox? zit op mn honda boven het luchtfilter, schijnt niet echt nuttig te zijn?

plz correct me if I'm wrong

Ja klopt een powerbox maar wat een leuk verhal he En die gozer bleef volhouden dat dat ding 135 ging
Ik zo ga dan naar een tuner als je met het woord Metal aankomt en een snalheid van boven de 100 Gaat ie jou echt Fucking hard uitlachen hoor !

Originally posted by SR-Fanatic:
Mja, dit soort verhaaltjes hoor je bij ons op school wel 100x per dag.

Heet die vriend misschien Niels van dommelen? of Mark Vendrig?
Dat verhaal heb ik namelijk ook gehoord
smile.gif

Beste figuren...

De grap van dit verhaal is ***helemaal niet*** de metal, maar de Evo die op vertikaal niet bestaat.

Geef mij een LC SR met metal en evo70 en ik laat jullie je woorden echt opvreten. 135digi zal hij niet halen, maar de teller gaat hij zeker uit met juiste vertanding en een Corsa of ander alu gaat er qua vermogen gewoon aan..

De groeten...

Originally posted by Aidix:
Beste figuren...

De grap van dit verhaal is ***helemaal niet*** de metal, maar de Evo die op vertikaal niet bestaat.

Geef mij een LC SR met metal en evo70 en ik laat jullie je woorden echt opvreten. 135digi zal hij niet halen, maar de teller gaat hij zeker uit met juiste vertanding en een Corsa of ander alu gaat er qua vermogen gewoon aan..

De groeten...
idd, bij scootparts hebben ze wel 'evo'maar dit is toch eigenlijk gewoon een w-poorter??

Originally posted by jorick:
ik ken iemand die een evo70 voor vision had... ik heb de cil gezien.. hij's ernstig vastgelopen
smile.gif
smile.gif
smile.gif

Iemand op mn werk zei ook al dat 'ie een Evo70 op zn Vision had (die gozer van die minarelli-vision dus), maar ik wilde het niet geloven.
Die cilinder bestaat dus echt voor een Vision?!

Hattie dat dan niet op zijn minarelli vision?(DUH!)
greetz Timmie

------------------
Honda Vision, 70cc Eurokit Aluminium Cilinder, Leovince SP3 uitlaat, Top Racing variateur, Powerfilter, 6,3 gr. rollen :-(((

Nee, hij heeft dat Evo-ding op zn cross-Vision.
Die Minarelli Vision heeft gewoon alles standaard, ik weet niet of dat ook zo blijft.

BTW, ik heb vandaag ook een Vision gekocht!
Voor 285 piek
biggrin.gif

Hij staat nog op mn werk, moet eerst even "sparen" (onderdelen verkopen, zie vraag/aanbod...)
wink.gif

Die Vision ga ik gebruiken om mee naar school te rijden etc., heb geen zin om die Runner in te moeten leveren bij onze blauwe "vrienden"...

------------------
Peugeot Speedfight2LC origineel | Gilera Runner met binnenkort MHR Team70, Yamashi kruk, DO 22mm carb, Overrange & Jollymoto uitlaat | Vision "onbegrenst" :))

He Flash16 ja die Niels ja Waar ken jij die van Ken jij ook ene alwin Ik was gisteren nog bij hun. Bij die mark zun huis met een Aprilia Sr Valerossi.

Later

Originally posted by Aprilia SR Rules:
He Flash16 ja die Niels ja Waar ken jij die van Ken jij ook ene alwin Ik was gisteren nog bij hun. Bij die mark zun huis met een Aprilia Sr Valerossi.

Later

Nederlands typen is een kunst
smile.gif
...

Greetz.

Ik zit bij die 2 in de klas, maar ik was gisteren al vroeg weg van school dus heb je niet gezien dan.

Die Alwin ken ik trouwens niet.

[This message has been edited by flash16 (edited 10 May 2001).]

Back