Mogelijkheden qua koelgaten binnenscherm Aerox...

Ik sprak net met Bart op msn:P, en zat hem ff te vragen wat ik met mijn binnenscherm zal gaan doen... En omdat wij dit wel een interessant onderwerp vonden, open ik hier maar een topic over...

het probleem is dus; wat zal ik precies doen met de kap?? Ik zelf zat de denken om er grote vlakken uit weg te vrezen, maar waar en hoe groot??enz... Deze kap wordt uiteindelijk wit gespoten.. Daarachter wil ik dan geel gaas gaan plaatsen(omdat de scooter ook gedeeltelijk geel wordt...)of misschien iemand betere ideeen?

Hierbij wil ik dus graag weten hoe jullie dit op zouden lossen:)(voorbeeldje maken in paint oid.) en laat maar zien hoe jullie dit hebben gedaan...

bvd
marco

plaatje van hoe de kap er nu uitziet:
binnenschild-voor.jpg

Advertisement - register to remove this

Wat een leuk, afwisselend onderwerp, Marco... Zelf bedacht? :)

Ik had je al aangeraden het contactslot-gedeelte [het uitstekende gedeelte] helemaal eruit te frezen, en hetzelfde deel links...

Verder is dit ideaal voor de Photo-Shop-aarzen onder ons... Leef je uit!

Originally posted by B-100
en waar laat je je contactslot dan :? 8P

Hehe i know, maar anders was het zeer vaag...
en op die pic van sander is dat toch ook weg.

Duszz moet deze scoot nog een contacslot hebben of mag dat verwijderd worden?:?

bart; er komt idd geen contactslot meer op ;)

tom; cool:) laat maar eens zien wat je in gedachte had, en zoals je kunt zien bij mijn contactslot had ik daar een vierkant vlakje uit weggehaald, daar zat mijn digiteller op....

ik heb vandaag een crosstuurtje gekocht en daarop komt de toerenteller en de digiteller.....

so let me see ;)

ontwerp is een beetje gaar.. ben niet zo goed in tekenen in paint. Maarja daat dus om het volgende. Het idee is zeg maar dat je van die slagtanden motief krijgt. Maakt gewoon een mal van papier zodat ze allemaal hetzelfde eruit zien(niet zoals op de foto dus) en dat ze op gelijke hoogte zitten (mm ook niet op de foto het geval) Maarja gaat dus eerder op het motief wat is duidelijk wil laten zien.
test.jpg

Back