moet nieuwe scooter kopen..

Frso

Well-Known Member
hey iedereen..
kmoet nieuwe scooter kopen voor mn dagelijks gebruik.. waar niets aan moet gebeuren.. hebben jullie ideen? moet er leuk uit zien etc..
Kben eigelijks wel eenbeetje verlieft op de speedfight 2 wrc 307..
leuke rode neon onder zette en beetje sneller laten lopen..
budget = €1200,- (EXCLUSIEF kleine dingetjes die ik er aan wil veranderen zoals neon etc)..
suggesties?

alvast bedankt,
gr Friso
 
Advertisement - register to remove this

dat is toch je eigen keuze...

waarom vraag je dat hier nu? moeten we zelfs je handje vasthouden als je plast? :)

Kies gewoon eentje die je mooi vind, stap een paar dealers binnen ofzo.
 
Inderdaad kijk gewoon een beetje rond bij projecten en op scooterbase en kijk wat je mooi vind en of het bij je scooter past. Voorderest is het helemaal je eigen smaak, wat je eraan veranderd.

PS Neon is voor Johny's. En verder moet je geen nieuwe scooter kopen dit mag je.
 
dat is toch je eigen keuze...

waarom vraag je dat hier nu? moeten we zelfs je handje vasthouden als je plast? :)

Kies gewoon eentje die je mooi vind, stap een paar dealers binnen ofzo.

dank je ,
dank je voor de meest onnozele opmerking in tijden :L
dit is een scooterforum.. en aangezien ik geen reed van die dingen snap ga ik meestal op uiterlijk af.. technisch gezien weet ik dr geen hol van, dus ik dacht ik vraag t even op een forum waar veel mensen er wél wat van af weten, en wat goede dingetjes zijn.. ipv alleen op t uiterlijk af te gaan.
dus...

dit soort reacties mag je dus wel achterwege vooortaan :r


PS Neon is voor Johny's. En verder moet je geen nieuwe scooter kopen dit mag je.

dan ben ik sjonnie denk ik :p kvind t (indien het goed spul is en bij de scooter past) er altijd wel vet uitzien..
 
Last edited:
Misschien kan je iets chiller reageren?

Speedfight/SR/Runner/NRG/Aerox/Jog/Zip allemaal erg leuke scooters met ieder hun voor en nadelen... Ik ben niet zo dol op een peugeot blok. De rest is allemaal persoonlijk (uiterlijk/rij-stijl/Comfort)

Nog echt dingen die je wilt weten over een bepaalde scooter? Want vragen: Welke scooter moet ik kopen is een beetje heeel open;)

Gr
 
Tsjah, ik kan gewoon heel slecht tegen dat soort domme opmerkingen :X

Echt dingen die ik moet weten.. Is dr nog een type/blok wat dr uitspringt qua performence of heeft t allemaal een beetje dezelfde verwachtingen?
 
Back
Top