J J87 New Member 3 May 2021 #1 ik heb een 72cc mezoly cilinder gemonteerd maar moet je de kleppen dan anders afstellen bijv meer inlaat en uitlaat of niet?
ik heb een 72cc mezoly cilinder gemonteerd maar moet je de kleppen dan anders afstellen bijv meer inlaat en uitlaat of niet?
it's_A_Lex Don't blame the messenger 3 May 2021 #2 Theoretische wel, dan voornamelijk de uitlaat klepspeling De reden is dat een grotere cilinder meer vermogen (als arbeid) levert en dus meer warmte (als energie) afgeeft. Upvote 0 Downvote
Theoretische wel, dan voornamelijk de uitlaat klepspeling De reden is dat een grotere cilinder meer vermogen (als arbeid) levert en dus meer warmte (als energie) afgeeft.
J J87 New Member 3 May 2021 #3 it's_A_Lex said: Theoretische wel, dan voornamelijk de uitlaat klepspeling De reden is dat een grotere cilinder meer vermogen (als arbeid) levert en dus meer warmte (als energie) afgeeft. Click to expand... Ja ik zie naamelijk geen andere optie hij start heel slecht nu in ben ruim een kwartier aan het kicken en elektrische start doet het slecht. Upvote 0 Downvote
it's_A_Lex said: Theoretische wel, dan voornamelijk de uitlaat klepspeling De reden is dat een grotere cilinder meer vermogen (als arbeid) levert en dus meer warmte (als energie) afgeeft. Click to expand... Ja ik zie naamelijk geen andere optie hij start heel slecht nu in ben ruim een kwartier aan het kicken en elektrische start doet het slecht.
L Luca123asd New Member 30 March 2022 #4 J87 said: Ja ik zie naamelijk geen andere optie hij start heel slecht nu in ben ruim een kwartier aan het kicken en elektrische start doet het slecht. Click to expand... Heb het zelfde probleem heeft het gewerkt? Upvote 0 Downvote
J87 said: Ja ik zie naamelijk geen andere optie hij start heel slecht nu in ben ruim een kwartier aan het kicken en elektrische start doet het slecht. Click to expand... Heb het zelfde probleem heeft het gewerkt?