trabiarie Well-Known Member 27 June 2024 #3 Waarachter wil je een ring ? In dat loze gat , bedoel je onder de bout ??????????????? Upvote 0 Downvote
Curaçao-bikelife5999 New Member 19 August 2024 #4 jordoe said: Welk blok Click to expand... Fxr Upvote 0 Downvote
Curaçao-bikelife5999 New Member 19 August 2024 #6 Moet hier een spacer tussen nee toch? Dat was mn vraag Attachments auky850n8av31.png 926.6 KB · Views: 10 Upvote 0 Downvote
trabiarie Well-Known Member 19 August 2024 #7 Als hij tegen het carter aanloopt ( zie op de foto sporen van aanlopen?) , en de v snaar loopt scheef , zal er iets tussen moeten . Upvote 0 Downvote
Als hij tegen het carter aanloopt ( zie op de foto sporen van aanlopen?) , en de v snaar loopt scheef , zal er iets tussen moeten .
W WEBRacing Well-Known Member 19 August 2024 #8 Ja, daar zal iets tussen moeten. Anders loopt de poelie er tegenaan, en je kan ook zien dat dat al gebeurd is. Upvote 0 Downvote
Ja, daar zal iets tussen moeten. Anders loopt de poelie er tegenaan, en je kan ook zien dat dat al gebeurd is.
MSSH Senior SF-Eindbaas 19 August 2024 #9 Ja heel soms moet daar een ring tussen liggen, voor 50cc weet ik de maten... Voor deze niet. Voor 50cc is het: 17x12x5 Upvote 0 Downvote
Ja heel soms moet daar een ring tussen liggen, voor 50cc weet ik de maten... Voor deze niet. Voor 50cc is het: 17x12x5
W WEBRacing Well-Known Member 19 August 2024 #10 Het is voor mij ook totaal niet duidelijk welke motor dit is. Anders kan je ook even naar de tekeningen kijken. Upvote 0 Downvote
Het is voor mij ook totaal niet duidelijk welke motor dit is. Anders kan je ook even naar de tekeningen kijken.
Curaçao-bikelife5999 New Member 19 August 2024 #11 WEBRacing said: Het is voor mij ook totaal niet duidelijk welke motor dit is. Anders kan je ook even naar de tekeningen kijken. Click to expand... Gilera runner 180cc Upvote 0 Downvote
WEBRacing said: Het is voor mij ook totaal niet duidelijk welke motor dit is. Anders kan je ook even naar de tekeningen kijken. Click to expand... Gilera runner 180cc
Brute-Force Black Bullet. 2.0 19 August 2024 #12 Curaçao-bikelife5999 said: Moet hier een spacer tussen nee toch? Dat was mn vraag Click to expand... voor een FXR ( 125/180 moet er een Spacer tussen , anders loopt de achter Poelie tegen het Carter aan . Upvote 0 Downvote
Curaçao-bikelife5999 said: Moet hier een spacer tussen nee toch? Dat was mn vraag Click to expand... voor een FXR ( 125/180 moet er een Spacer tussen , anders loopt de achter Poelie tegen het Carter aan .
Curaçao-bikelife5999 New Member 19 August 2024 #13 Brute-Force said: voor een FXR ( 125/180 moet er een Spacer tussen , anders loopt de achter Poelie tegen het Carter aan . Click to expand... Weet je de size toevallig Upvote 0 Downvote
Brute-Force said: voor een FXR ( 125/180 moet er een Spacer tussen , anders loopt de achter Poelie tegen het Carter aan . Click to expand... Weet je de size toevallig
bartj HousePaus 20 August 2024 #14 Curaçao-bikelife5999 said: Weet je de size toevallig Click to expand... Als het goed is zou die 5mm moeten zijn Upvote 0 Downvote
Curaçao-bikelife5999 said: Weet je de size toevallig Click to expand... Als het goed is zou die 5mm moeten zijn