Modificatie vliegwielkap zip 4t 3v iget

GlennB

Active Member
Hallo allemaal

ik lees op internet een aantal mensen die problemen hebben met de koeling van de motor van een zip 4t 3v en nu is er een modificatie kap voor de koelingskap en lees ik op internet dat je daar een software update voor moet doen zie het volgende:

Modificatie afdekkap vliegwieldeksel Piaggio / Vespa IGET 3v (Euro 4). 1a018077.

Dit is nodig om de motor warmer te laten worden, zodat koolafzetting en storingen minder worden.

Let op:

• Om deze modificatie compleet te maken is een software-aanpassing nodig. Dit kan bij de Erkende dealer of vakgarage.

• Gebruik 10W60 olie.


nu is mijn vraag aan jullie moet ik dit laten doen of niet ik heb nu geen problemen hopelijk kunnen jullie mij hierin advies geven
 
Advertisement - register to remove this

Niet echt handig, je maakt van ons spoorzoekers!

Je geeft geen link maar een platte tekst van een website die zich Piaggioparts.nl noemt.
Tenminste daar kom ik uit als ik jouw tekst in de heilige Google kopieer, is dit ook de website waar je de noodzaak van deze modificatie gevonden hebt?

Als dit een aanbeveling van Piaggio zelf is, zou ik overwegen deze uit te voeren anders niet.
Maar mocht de noodzaak er echt zijn voor jouw scooter, had je wel een oproep voor een terugroepactie gekregen van Piaggio zelf en was deze modificatie gratis, tenminste als je, je scooter bij een officiële dealer hebt gekocht.

Zomaar aanpassingen doen op aanraden van mensen "op het internet" of aanraden van een webshop zou ik toch even mee oppassen, neem desnoods even contact op met de dealer waar je hem gekocht hebt of zulk een terugroepactie uberhaupt aan de orde is!
 
Niet echt handig, je maakt van ons spoorzoekers!

Je geeft geen link maar een platte tekst van een website die zich Piaggioparts.nl noemt.
Tenminste daar kom ik uit als ik jouw tekst in de heilige Google kopieer, is dit ook de website waar je de noodzaak van deze modificatie gevonden hebt?

Als dit een aanbeveling van Piaggio zelf is, zou ik overwegen deze uit te voeren anders niet.
Maar mocht de noodzaak er echt zijn voor jouw scooter, had je wel een oproep voor een terugroepactie gekregen van Piaggio zelf en was deze modificatie gratis, tenminste als je, je scooter bij een officiële dealer hebt gekocht.

Zomaar aanpassingen doen op aanraden van mensen "op het internet" of aanraden van een webshop zou ik toch even mee oppassen, neem desnoods even contact op met de dealer waar je hem gekocht hebt of zulk een terugroepactie uberhaupt aan de orde is!

Bedankt voor je reactie ik heb deze informatie inderdaad via piaggioparts maar dit lees ik wel op meerdere sites ik heb eigenlijk niks van piaggio zelf gehoord ik heb mijn scooter bij een dealer gekocht (geen officiele piaggio dealer) die nu failiet is
Ik ga maandag maar eens een officiele piaggio dealer bellen dan.
 
Back
Top