Modern Warfare 3

deed ie van mij laatst ook. Had YLOD. Heb hem zelf gefixt en tot op heden doet hij het gewoon. Moet wel zeggen dat ik van de week ook een nieuwe gekocht heb. Dus heb er nu 1 voor de zekerheid achter de hand!

ik heb geen YLOD hij gaat gewoon aan. en verder niks bijzonders.
alleen met elk spel wat ik er in doe geeft die disk error.
Wat heb jij precies gemaakt dan?
 
Nog meer mensen hier last van dat de pc versie niet meer wil opstarten ?
Sinds gister ochtend zegt die dat het spel niet werkt en ik het op een andere x nog een x moet proberen.
En hij doet het nogsteeds niet.
 
ik heb geen YLOD hij gaat gewoon aan. en verder niks bijzonders.
alleen met elk spel wat ik er in doe geeft die disk error.
Wat heb jij precies gemaakt dan?

heb zelf 1x gehad dat de blueray defect was. Toen kreeg ik een hele nieuwe playstation omdat ik nog garantie had.

Nu heb ik Yellow Ligth Of Death gehad. En heb ik de hele playstation uit elkaar gehaald. En de cpu verwarmt met een verfbrander daarna in elkaar gezet en nu werkt ie weer :)
 
UMP incl. silencer + MP9 incl. silencer als 2e wapen is echt te beest in HC Domination :W

Is ook echt een spray kanon haha!

Zelf speel ik met de acr + silencer en extended mags en de strela als secondary. Kan ook echt niet meer zonder nibja pro. vind het ook heerlijj om air killstreaks uit de lucht te foempe zonder dat ze ook maar iets kunnen doen!
 
Sprayen moet vaak wel, als je HC speelt en je gaat eerst mikken dan ben je vaak al te laat. Gewoon flink volblaffen zonder te mikken :p
 
Vannacht m'n keycode ontvangen. Moest de hele dag werken dus dacht, doe ik vanavond wel ff.

Maar moet nu 14 gb downloaden, wat niet opschiet met de snelheid atm. Nu nog 4 uur resterend....

Toch beter vanochtend aan kunnen zetten.

SP beviel me prima, dus maar een keycode besteld om toch de multiplayer maar te gaan spelen. En two player spec ops :W
 
Back
Top