Modern Warfare 3

+1 ;)
Ik heb de vorige CoD's met plezier gespeeld, 4 was echt top. Maar MW2 werd na een tijdje toch wel annoying, en blackops trok ik echt niet meer. MW3 dus ook maar geskipped.
De campaign lijkt me wel leuk maar is geen 60 euro waard ^^
 
LOL over mw3

5FJjk.png
 
fuck ps3 geeft compleet de geest hier:( snel opsturen

deed ie van mij laatst ook. Had YLOD. Heb hem zelf gefixt en tot op heden doet hij het gewoon. Moet wel zeggen dat ik van de week ook een nieuwe gekocht heb. Dus heb er nu 1 voor de zekerheid achter de hand!
 
Net weer gespeeld en maar na een half uur weer kwaad die controller aan de kant geslingerd.

Weet niet of ik nou zo ontiegelijke spastisch ben, maar hoe vaak ik wel niet iemand beschiet met genoeg kogels waarbij iemand gewoon dood hoort te gaan (met genoeg verschillende wapens) en gewoon vrolijk door loopt en mij als nog met 1/2 kogels dood weet te schieten met wapens die ik ook gebruik gaat mij toch wat te ver.

En hoe vaak het wel niet '':D...daar loopt iemand, die kan ik doodschieten'' is en vervolgens staan er 3 man om je heen die allemaal mij moeten hebben word ik ook helemaal para van.

Denk dat ik binnenkort Battlefield ergens vandaan tover en die eens ga proberen.

Heb het nu al helemaal gehad met dit spel. Want wat ik het liefste doe, lekker rond rushen kan ook nog niet eens meer.
 
Ga toch lekker battlefield spellen! Loopt nu telkens goed, en is veeeeeeeel leuker. mw1 was echt tof daarna werd het drama. veels te veel perks en onzin erin.
 
Ga dan gewoon hardcore spelen Michel, noob!
Hebben jullie bij die specs op missies op internet ook zoveel lag? Ik speelde gisteren samen met een maatje en we hadden giga last van lag, en aan onze internet verbinding ligt het echt niet.
 
Ik heb het zelf nu al ff gespeeld (Prestige 1 Lvl 20) en moet zeggen dat ik het niet zo goed vind als verwacht.

Quickscopen kan nog altijd VEEEEEEL te goed en dat haat ik. Daarnaast zijn de choppers veel te sterk. Eigenlijk alles wat uit de lucht komt is te sterk.

Zelf ook al aardig wat BF3 gespeeld en imo is dat de betere game. Maar helaas spelen al mijn batties MW3 dus BF3 zal wel verstoft raken. Jammer.
 
Wat wil je, MW3 is op de zelfde engine gemaakt als MW2.
Zelf de xp hacks waren er al weer op de eerste dag.
MW2 is meer een spel voor 12 jarigen die niet weten wat teamplay is.

Maar dat is mijn ongezouten mening.

Ik zeg BF3 Hooah!
 
Back
Top