Modern Warfare 3

bartj

HousePaus
Gezien er ook een Forza en Battlefield topic aanwezig zijn.
Bijdeze dus ook maar het Modern Warfare topic.
Wie gaat hem allemaal halen en wat zijn jullie verwachtingen ervan?
Heb er in ieder geval flink zin in, toch zeker omdat ik hem weer tijdens de nacht release op ga halen bij de GameMania hier in de buurt. Altijd gezellig. Word weer een nachtje flink knallen.

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=jNjCv9OIF-M"]Call of Duty: Modern Warfare 3 GAMEPLAY COD MW3! - Official Footage HD - YouTube[/ame]

Bespreek het hier allemaal maar :)

Gamertags

xbox360

Bartj - Hakkuhbart
[steef] - bollerbank
Denna - Mr Denna
Wallie - Walliewalt
Hecky#41 - Hecky41
[nelis] - Runnerblade
mssh - MSSH NL
Pikeheat - Pikeheat
::michel:: - Michel197
RonnieB - Ronniebee97

Ps3

Petrik - OhYeahBuddyYeah
De papkarre - bktuning
Weksel - weksel040
Melv16 - Meeelv
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Gisteren heeft [Nelis] hem voor mij gepre-orderd bij de Gamemania voor mij. Ik ben benieuwd of hij net zo leuk wordt als Black-Ops.

Nick: Mr Denna
 
Heb hem natuurlijk ook ge pre-orderd na voorgaande call of duty's

Ik ga alleen niet om 12 uur in de rij voor de deur staan bij game mania 8P

Nick: Woy-JRMN @ PS3
 
Last edited:
Zal gelijk even in de beginpost een lijst met alle Gamertags maken. Kunnen we binnenkort samen een potje online knallen.
Bij de GameMania vind het altijd wel grappig om hem op te halen snachts. Vooral mensen die niet weten wat er aan de hand is zie je dan zo kijken wtf?! Dan vragen ze wat er aan de hand is, leg je het uit en zeggen ze je bent niet goed snik. We gaan ook echt met een man of 4 allemaal tv en xbox mee en bij 1 iemand thuis zitten. En hele nacht door knallen, zoals met black ops :D
 
Snap niet wat jullie zo ver vinden/vonden aan BO, was echt zonde van m'n geld!! 1x gespeeld daarna gewoon weer lekker mw2 erin gedouwd!

Denk dat ik m binnenkort ook maar ff op haal in de winkel :)
 
BO heb ik wel gespeeld maar vond ik ook niet veel aan.. Net zoals WAW die ook door Treyarch gemaakt is.. MW 1 en 2 daarin tegen die door Infinity Ward gemaakt is heb ik echt grijs gespeeld, dus ik verheug me dik op deel 3!

Infinity Ward ftw :W

nick: Walliewalt
 
Heb me goed vermaakt met zowel World at war , Modern warfare 2 en nu ook weer met Black ops.

Misschien wel zo makkelijk dat we er bij zetten welke op welke console of platform we spelen gezien de nicks :p
 
Haha! Die 40dagen heb ik er zeker 30 van gespeeld met dezelfde groep steeds (4e klas) laatste maanden/jaar ampèr meer gespeeld! Ben echt heel erg benieuwd naar mw3 :) hoop niet weer zo een troep als BO
 
Mn zusje werkt bij Saturn dus die houdt hem voor me vast, heb toevallig wel die dag erna vrij dus ik denk dat ik hem direct s'nachts op ga halen en de hele nacht doorga :p
 
Ik ben die dagen erna ook vrij. Van de week alvast wat koffie en redbull inslaan , oven pizzatje en knallen :p De groep waar mee we bij een maat thuis gaan zitten word steeds groter. Zitten daar straks met een man of 6 hele nacht lekker te knallen en schelden :p gelukkig zijn zijn ouders op vakantie :W
 
Back
Top