Modern Warfare 3

hahaha!

Zou mw3 ook in psn te downloaden zijn vannacht. ik heb geen zin om mijn ps3 te laten fixen a €150 euro of een nieuwe lens te kopen omdat ik net buiten de garantie val :p

Is je bleuray lens kapot? Koste mij 60 tientjes bij proconsole in Almere, en een kwartier wachten.
 
Is je bleuray lens kapot? Koste mij 60 tientjes bij proconsole in Almere, en een kwartier wachten.

Ja hij leest gewoon geen cd's / blueray's meer. ik zie m rechtsbovenin wel laden. maar dat stopt die weer en wil die hem eruit gooien. dan laad die nog ff keer.
maar krijg geen start icoontjes meer van films of cd's, dus denk dat dan indd de blueray lens kapot is.

weet niet of jij die klachten ook had?
 
Ik blijf lekker buiten staan, zusje gaat voor 12 de winkel in, grijpt er 10, rekent als eerste af en staar 0.01 weer buiten met MW3, primaaaaa :p
 
Zal vanavond dat pokkeding ook eens aan knallen en iedereen even toevoegen :)

Vanavond 11 uur richting GM Assen, sta daar dan rond half 12. Benieuwd of er nog tjappies verkleed komen voor die contest of zo :p
 
Zal vanavond dat pokkeding ook eens aan knallen en iedereen even toevoegen :)

Vanavond 11 uur richting GM Assen, sta daar dan rond half 12. Benieuwd of er nog tjappies verkleed komen voor die contest of zo :p

Wij vertrekken al om 10 uur anders sta je hier ongeveer 3 uur in de rij :p
Was vorig jaar ook optijd weer weg :p maatje van me dacht zal wel mee vallen met die drukte, stond 3 uur in in de rij :p

Iedereen maar ff toegevoegd :#
 
Ja hij leest gewoon geen cd's / blueray's meer. ik zie m rechtsbovenin wel laden. maar dat stopt die weer en wil die hem eruit gooien. dan laad die nog ff keer.
maar krijg geen start icoontjes meer van films of cd's, dus denk dat dan indd de blueray lens kapot is.

weet niet of jij die klachten ook had?

Precies hetzelfde, maar na 4 jaar en een paar maanden draaien was ik voor 6 tientjes klaar, plus je krijgt er weer 6 maanden garantie op. Hij had nog nooit een garantie geval terug gehad met de lezers die hij plaatst.

Ik rij morgen ochtend direct naar de winkel, en dan noemen ze mij een game junk?8P
 
Back
Top