Modern Warfare 3

Vanmiddag ineens mijn controller overleden. En omdat om 1 of andere reden mijn andere controller spoorloos is verdwenen, maar een nieuwe controller aangeschaft.8P
Enwel deze:

[ir]http://www.mapmodnews.com/images/library/image/CoD_MW3/MW3-controller-xbox.jpg[/ir]
 
Haha wattan? omdat ik bf3 ook gedownload heb? :D

heb mw2 en black ops gekocht maar heb nu geen tijd/zin meer in multiplayers. Dus waarom zou ik hem dan kopen?
 
Was 49,95. Originele elite controller was 44,95. voor die 5 euro kan het er ook wel af :p en de pijltjes toetsen kun je draaien8P

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=epdZJpUS5JQ"]REVIEW: MW3 LIMITED EDITION XBOX 360 CONTROLLER - YouTube[/ame] hier zie je het vanaf 5:30. Best mooi ding :p
Steef heb je trouwens ff geaccepteerd :)
 
10min durend filmpje over een controller :D

Heb even gekeken op de mw3 wiki maar kon het zo niet vinden. Weet iemand hoe het zit met de multiplayer en met betrekking op de hardcore modes? Hoop zo dat ze gewoon een tab: Original mode en een tab Hardcore mode hebben gemaakt. Zodat je dus alle spel varianten op zowel hardcore als gewoon kan spelen. Wil zo donders graag hardcore Free for All spelen :|.

Zodat ze tenminste in 1x dood gaan ipv 2 G18 magazijnen in ze te staan sprayen en in de reload wel weer dood geschoten word.


En hoop dat ze dat met dat gehost ook opgelost hebben, dus als ''de host'' eruit stapt dat niet meteen het spel dood valt of nog erger dat die stopt.

/
Zal vanmiddag ook even wat mensen toevoegen. Al zal ik wel weinig met headset spelen omdat ik altijd met koptelefoon op speel voor de betere concentratie :p
 
Last edited:
10min durend filmpje over een controller :D

Heb even gekeken op de mw3 wiki maar kon het zo niet vinden. Weet iemand hoe het zit met de multiplayer en met betrekking op de hardcore modes? Hoop zo dat ze gewoon een tab: Original mode en een tab Hardcore mode hebben gemaakt. Zodat je dus alle spel varianten op zowel hardcore als gewoon kan spelen. Wil zo donders graag hardcore Free for All spelen :|.

Zodat ze tenminste in 1x dood gaan ipv 2 G18 magazijnen in ze te staan sprayen en in de reload wel weer dood geschoten word.


En hoop dat ze dat met dat gehost ook opgelost hebben, dus als ''de host'' eruit stapt dat niet meteen het spel dood valt of nog erger dat die stopt.

/
Zal vanmiddag ook even wat mensen toevoegen. Al zal ik wel weinig met headset spelen omdat ik altijd met koptelefoon op speel voor de betere concentratie :p

Weet je dan zeker dat de akimbo G18 weer terug komt? Lijkt me heerlijk, volgas die levels doorrennen en op alles schieten wat beweegt. Mmmm
 
Wat een irritant joch in dat filmpje onderaan de vorige pagina. Gewoon 10 minuten tijd verspillen aan iets uitleggen wat ik in een halve minuut zou kunnen...

Typisch amerikaans eigenlijk :D. Zo speciaal vind ik die kont-roller :p ook niet eigenlijk. Met je D-pad doe je het haast niks, die diepere diples had de zwart versie naar mijn idee ook al, iig een heel stuk meer grip. De rest is sowieso irrelevant imo... Om daar nou meer voor neer te gaan leggen!
 
Weet je dan zeker dat de akimbo G18 weer terug komt? Lijkt me heerlijk, volgas die levels doorrennen en op alles schieten wat beweegt. Mmmm


G18 zit er weer in ja en akimbo heus ook wel weer :)

Ben het iig nog niet verleerd, na een paar maand vanochtend weer uur zitten knallen en maar 1x op 1kill na verloren. Was overigens ook laatste potje want zat zo te stressen op die laatste kill :p

@ Michel. Haal een big ben koptelefoon. Kan je en chat en ingame sound.

Heb ik alwel eens aan zitten denken. Maar kan me niet concentreren met gepraat er tussen door, zet ook altijd alles op mute :).
 
Last edited:
[ame="http://www.youtube.com/watch?v=zuzaxlddWbk&feature=colike"]Official Call of Duty: Modern Warfare 3 - The Vet & The n00b - YouTube[/ame]

I lol'd :D
 
hahaha!

Zou mw3 ook in psn te downloaden zijn vannacht. ik heb geen zin om mijn ps3 te laten fixen a €150 euro of een nieuwe lens te kopen omdat ik net buiten de garantie val :p
 
Back
Top