Mobstar [Online game]

Aschwin

Ownage!
Mobstar is een online spel, waarin je start als beginnende maffioso. Het doel is uiteindelijk om Godfather te worden, maar het spel is eindeloos. Registreren is gratis.

Het spel beginnen
Begin natuurlijk met het lezen van deze FAQ, zoals je nu al aan het doen bent . Het volgende wat je moet doen is geld verdienen, want je begint met weinig geld. In Mobstar zijn er verschillende manieren om aan geld te komen.
Je kan drugs verhandelen, maar omdat je weinig geld hebt, kan je beter beginnen met misdaden. Als je begint zijn de kansen dat je slaagt 0%, maar hoe meer je oefent hoe beter het wordt! Het kost een paar dagen voor je er redelijk goed in bent. Onthoud wel, je kan 1 misdaad plegen in 2 minuten. Je kan je ook aansluiten bij een crew, en geld lenen van je baas. Een ander voordeel van je aansluiten bij een crew, is dat de kans dat je vermoord word kleiner is. Het is het beste om zo te beginnen, je kan nog veel meer leren door deze pagina door te lezen. Maar het meeste leer je toch door veel te spelen.

Wees gewoon zoveel mogelijk online, en zorg dat je veel kleine misdaad en in drugs handelt.



Edit:/ Je kan het vinden op http://www.mobstar.cc

Mijn nickname is: AschW
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ik snap er zelf ook nog weinig van, maar geloof dat je dus beter eerst geld moet verdienen.

Wat is je nickname? Het schijnt dat als je een grote bende bent dat je dan sterker staat.
Dus iedereen die zich inschrijft even z'n nickname hier vermelden :)
 
terror-hardcore said:
nickname: terror-hardore
ik heb al 2 zakjes wiet gekocht
die kosten 90 euro perstuk maar als i kze verkoop krijg ik weer 90 euro dus schiet nie op

Ik had ook 2 zakjes gekocht die waren 85 €
 
beters gaat ienmand uitzoeken hoe je een crew start en dan de scooterforum crew zijn ofzow.. en da drugs dealen is volgens mij nutteloos.. heb 5 zakjes wiet a 80euro maar verkoop ze ook voor 80 euro dus zie t nut nie eg
 
heb 2 zakjes weed en en zakje xtc, maar moet ff wachten op de inflatie denks

tip: goedkoop kogels kopen in polen, vliegticket is slecht 87 euro
 
Crew:
You can create a crew as soon as you reach the rank of assassin and you're a paying member. Somebody who already has a crew can ask you to join his crew, then you get a message in your inbox which you can accept or decline. If you're a crewboss yourself you can read the info about your members here. This is the place you can kick players, for example.
If you don't want to be in a crew anymore and your crewleader doesn't wants to let you go, there's a button to quit the crew. But it'll cost you € 100.000,- and you'll lose your plane (you get 80% of it's worth back in money) and your protection, also you'll lose something from your health.
 
Back
Top