MObiele telefoon contract lopen bijna af, wat te doen?

Joost@aerox

3BR Tuner
ik heb dus een dutchtone(orange contract, allin 20)
wat ik eigenlijk wil is dus mn contract verlengen en dan een relaxe nieuwe telefoon :) want mn 3330 is gaar.
maar ik kan nergens contractverlenging met orange vinden? hoe moet ik dit doen?
of kan ik beter mn contract opzeggen en dan een nieuwe afsluiten?
thanx in advance :)


ps: ik ben verder wel tevreden met d*, dus ik wil dr neit per se vanaf ofzo..
als telefoon wil ik een 6610 of 7210 ofzo.
 
Advertisement - register to remove this

Ik kreeg vorig jaar een brief dat ik een nieuwe telefoon kreeg als ik me abonnement zou verlengen. Keb dat toen maar gedaan. Dit jaar ben ik ook weer bijna aan de beurt, kan ik eindelijk een fatsoenlijke telefoon halen ipv een gare 3310 :)

Volgens mij had ik um bij the phonehouse gehaald. Denk dat je daar wel naar toe kunt om je contract te verlengen...
 
check www.telecom.nu iig, gewoon opzeggen, een nieuw abbo nemen bij t-mobile = goedkoopst ...

zelfde heb ik ook gedaan, weg bij vodafone, nu t-mobile 150 met 6610, voor 30 euro!

beterz!
 
Originally posted by AppieNRG
Ik kreeg vorig jaar een brief dat ik een nieuwe telefoon kreeg als ik me abonnement zou verlengen. Keb dat toen maar gedaan. Dit jaar ben ik ook weer bijna aan de beurt, kan ik eindelijk een fatsoenlijke telefoon halen ipv een gare 3310 :)

Volgens mij had ik um bij the phonehouse gehaald. Denk dat je daar wel naar toe kunt om je contract te verlengen...

dus je krijgt gewoon vanzelf een brief?
 
Jah, vorig jaar wel, dus dat zullen ze bij jou nu ook wel doen, aangezien ze hun klanten graag willen behouden. En anders kan je dus wel naar de phonehouse ofzo denk ik...
 
Originally posted by YouR-!t
check www.telecom.nu iig, gewoon opzeggen, een nieuw abbo nemen bij t-mobile = goedkoopst ...

zelfde heb ik ook gedaan, weg bij vodafone, nu t-mobile 150 met 6610, voor 30 euro!

beterz!

maarja, orange heeft wel dat flat-fee gprs ofzo, dat heerscht natuurlijk wel :)
maar nergens echt op geen 1 site kan je orange verlengen ;( heb echt al alles gehad!
 
verlengen gaat iid vaak via een brief, had me zus 2 weke eleden ook...

alleen die mocht em verlengen en alsnog een 3310 kope, erbij, voor 150 euro..

terwijl ze nu een 3610 ??? ofzo heb , iig een betere..

maar was flat-free gprs?
 
Originally posted by YouR-!t
check www.telecom.nu iig, gewoon opzeggen, een nieuw abbo nemen bij t-mobile = goedkoopst ...

zelfde heb ik ook gedaan, weg bij vodafone, nu t-mobile 150 met 6610, voor 30 euro!

beterz!

Doe je niet echt tjill met 30 euro. Ik heb T-Mobile, 300 min voor 20 per maand, telefoon gratis, geen aansluitkosten.
Maar ik ga weer offtopic........

Ik zou gewoon ook nieuw abbo afsluiten.........maar als je zo graag dat flat-fee gprs wil hebben zou ik gewoon Dutchtone ff belle en vragen hoe t zit.

Jeuww
 
Last edited:
D* kan je beter bij weggaan, ik dacht vorig jaar al dat ik goed zat bij D*, maar ik werd er alleen maar harder en harder bijgenaaid :)

T-mobile heb ik nu ook, los abo, had nog een goeie foon...
je kan ook een cashdeal proberen via www.gsmnederland.nl of www.bestelmaar.nl beide sites heb ik goeie ervaringen mee

enne, als ze je aanspreken van orange/dutchtone, nooit ingaan op eerste aanbod, ze kunnen altijd lager, toen ik vertelde dat ik weg wou mocht ik zowat een 3/4 jaar gratis abo! :D
 
Mocht je weggaan bij Orange. Probeer eens een Debitel abonnement te scoren op O2 netwerk. Super goedkoop :) (als je niet veel belt)
 
mwah ik bel vrij weinig, sms wel best veel, en dat gprs lijkt me ook wel chill, zeker als het maar 6 eu per maand is.
t is toch gaar dat als ik nou mn d* wil houden ik het eerst moet opzeggen, en dan weer afsluiten, omdat ik het nergens kan verlengen 8P
kan je trouwens altijd opzeggen of kan dat niet meer na een bepaalde tijd?(contract loopt ie mei af)
 
als je toezegt dat je verlengt dan verleng je automagisch met een jaar (hebben ze mij dus dik mee genaaid) maar volgens mij moet je dat wel maandelijks kunnen regelen.

je hebt wel een opzegtermijn van 2 maanden, hou daar wel rekening mee. alle providers kunnen tegenwoordig wel aan nummerbehoud doen dus daar hoef je niet over in te zitten...

als je veel sms-ed, is een Vodafone of t-mobile abo met SMS bundel dan niet wat?
 
Me pa kreeg van Ben dan wel uh contr verlenging brief... 8310 erbij genomen voor 90 euro...

(was een 15 euro per maand pakket voor een jaar trouwens)
 
dat ik verleng met een jaar dat snap ik, ik vroeg me dus af dat als ik nu te lang wacht, of ik dan automatisch een heel jaar weer aan D* vastzit zonder dat ik geld of een phone krijg ofzo?
die abbo's die jij noemt zijn misschien wel een goed idee ja :)
ik zie t-mobile zowiezo wel zitten trouwens, phonetjes zijn wel cheap met hen..
ik wil eigenlijk het liefst gewoon verlengen, alleen dit kan nergens voor orange geloof ik.. dus als dat niet kan dan maar opzeggen :|
of als je het via orange zelf regeld krijg je daluk een 3210 ofzo :| daar ben je blij mee 8P
 
nee ze hebben wel deals alleen dan (zouden ze) moeten bellen naar je of je er van op de hoogte brengen, als ze je een jaar verlengen kan je hier heel snel protest tegen aantekenen is mij verteld bij the foonhuis, jij moet altijd nog je handtekening zetten of toestemming verlenen...
 
owh okeey, dan hoef ik me daar iig niet druk over te maken..
als iemand een site vind waar je orange kan verlengen dan hoor ik het heel graag! en anders sluit ik wel een t-mobile af ofzo.. of deze opzeggen en weer d* nemen 8P hoe bedoel je ze snijden zichzelf in de vingers
 
Je abonnement loopt niet af hoor! Hij wordt automatisch verlengd en je hebt een maand opzegtermijn ofzo. Als jij nix van je laat horen loopt je abonnement gewoon door...
 
Mijn pa moest gewoon naar de D* klantenservice bellen. Daar hebben ze gekeken hoeveel hij belde. Ze hebben 5 categorien en hoe hoger de categorie hoe hoger de korting op een telefoon. Dus als je veel gebeld hebt dan is het misschien handig om bij D* te blijven, dan krijg je dikke korting op telefoons. Een ander voordeel van D* tov andere netwerken is dat sms, wap enz. uit de belbundel gaat.
 
Originally posted by AppieNRG
Je abonnement loopt niet af hoor! Hij wordt automatisch verlengd en je hebt een maand opzegtermijn ofzo. Als jij nix van je laat horen loopt je abonnement gewoon door...

word ie dan gewoon verlengd voor een jaar? of gewoon tot je opzegt..
 
Back
Top