Mobiele airco

René S.

6.26
Ik slaap op zolder en het is bloedheet daar nu. S nachts valt het mee maar ik draai ook nachtdiensten en slaap overdag maar is echt niet te doen. Nu zoek ik dus een goede airco.

Wat zijn jullie ervaringen qua herrie, of je een gat moet maken in je muur enzo?

:*
 
Advertisement - register to remove this

zet de airco altijd overdag aan en als ik naar bed gaa zet ik hem uit. vanwege de herrie:) (en omdat het naders ook veelste koud word!)

edit:/ is gewoon ding stekker in stopcontact slang uit het raam en koelen maar:p, geen gaten in de muur dus:)
 
BetaDriver said:
Overdag op de kamer van je ouders/zus/broer gaan slapen aan de kant van het huis waar de zon niet op staat.

Als ik 's ochtends om kwart over 6, half 7 thuis kom kan ik moeilijk hun wakker maken he.

Ronnie_Ronald said:
zet de airco altijd overdag aan en als ik naar bed gaa zet ik hem uit. vanwege de herrie:) (en omdat het naders ook veelste koud word!)

Wat voor airco heb je dan?
 
Ik heb een mobiel airco @ zolder.
Een wat ouder ding geloof ik, ik gebruik hem alleen wanneer ik echt overdag op m`n kamer moet zijn, óf wanneer het water in m`n aquarium gaat koken :p.


Ik heb hem aangesloten op een oude aansluiting van CV oid in het dak. Dat kwam mooi uit. Maar vaak zit er een aansluiting bij waarmee je hem kan monteren @ kantelraam. (wanneer dat raam op de stand staat met een kier van +/- 5 cm) Verder maakt deze veel herrie, en kost het veel stroom.
 
Ik heb ook kantelraam op me kamer dus dat zou ideaal zijn. Ik zit alleen een beetje met de herrie. Is dat echt verschrikkelijk?
 
Ik heb ook zo een mobiele airco op mn kamer, zet hem overdag aan, en snachts uit omdat dat ding gewoon té veel herrie maakt..
Slang uit het raam hangen, en aanzetten :W En dan in de avond is het meestal 25 graden ofzo...wel lekker dus
 
je heb er zoveel, ik zou gewoon even langs een zaakje gaan zoals expert ofzo.
die hebbe de basis spulletjes wel, wil je echt wat geavanceerder zou ik het eens opzoeken in de telefoongids of op internet.
 
deze heb ik in een paar maand geleden gekocht. Was in de aanbieding.

2608-b.jpg
 
Ik heb net vanmiddag ding bij praxis gekocht. Voor m'n zolderkamer. Is wel met een slang, die nu door dakraam naar buiten gaat (rest van dakraam wel helemaal afgeplakt, anders heeft het geen zin...) Hij koelt mooi, maar maakt wel redelijk veel geluid. Ben er wel blij mee iig:)
 
heb er ook 1,(al 2 jaar gelukkig) heerlijk. alleen staat hij tegen me pc te koelen :p aan de kant waar me pc staat is het warm, en aan de andere kant koud.

slang uit het raam lijkt me niet zoveel nut hebben? dan komt er direct weer warme lucht naar binnen. wij hebben een pijp door et dak laten maken. Soort schoorsteen van de airco.

Ik denk alleen dat de unit te klein is. Kouder als 25 graden krijgt hij het niet. maar dat is prima vind ik. Zonder airco is het hier 35 graden.

ik zet hem overdag als ik thuiskom meestal aan. en dan 's nachts uit. en in het weekend, als ik dan om 9 uur ofzo wegga zet ik de timer op 3 uur. dan koelt hij mooi af tot 12 uur 's nachts. Moet ik wel me pc uit zetten :p

deze heb ik
http://www.wehkamp.nl/winkelen/p_pr...omOverzicht=&FromThema=&ZoekMethode=&BAC=&LC=
 
@ Titera: ik heb precies dezelfde :p
En slang door het raam werkt best wel hoor, het word alleen niet super koud, gewoon 25 graden ofzo, maar dat is al een stuk beter als de 38 graden die het hierboven in de zomer altijd is :)
 
Back
Top