M'n Zenith over spuiten

Wout

Streng & rechtvaardig
Ik wilde ff zoeken naar eerdere topics over scoot spuiten maar de search geeft een 500 cgi error, vandaar.

Ik wil graag m'n Zenith over gaan spuiten (hij is nu groen) ik wil hem donkerblauw maken en de 2 langwerpige kappen aan de zijkant zilver/grijs doen. Ik weet ongeveer hoe het moet maar niet goed genoeg en ik heb geen zin om m'n kappen te verneuken.

Dus als iemand deze scooter newbie een beetje op weg kan helpen met dingen waar ik goed op moet letten, en welk type verf ik nodig heb dan zou ik heel blij zijn
smile.gif


Ik trek er 3 dagen voor uit omdat ik gehoord heb dat het allemaal wel veel moet drogen
 
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Bart Nrg Mc2:
I wish you luck
smile.gif
...

Greetz.
Het heeft denk ik geholpen
tongue.gif


Ik had alleen veels te weinig verf dus ik heb nu maar 3 van de 6 kappen gedaan, dinsdag koop ik nieuwe verf en maak ik het af. In de winkel zeiden ze dat je heel dunne laagjes moest doen, nou dit werkte bij mij dus niet dus ik heb lekker flink gespoten wat een stuk beter werkte
 
Ik heb geen digi cam, maar ik zal zometeen ff een paar fotos nemen van een blauwe en een oude groene kap, en als alles gemonteerd is maak ik ook nog wel een fotootje, en die fotos scan ik dan wel in

[This message has been edited by Wout (edited 03 June 2001).]
 
Yes! hij is af
En het ziet er zeker goed uit vind ik, alleen heb ik 3 schroefjes over
frown.gif
maar het zit allemaal heel stevig en stabiel dus daar maak ik me weinig zorgen over, foto's komen eraan
 
k,die blauwe is van mij, die rood met zwarte van Sloper, en die SR van een andere gast

scoot1.jpg
scoot2.jpg
scoot3.jpg
scoot4.jpg
scoot5.jpg
scoot6.jpg
scoot8.jpg


[This message has been edited by Wout (edited 27 June 2001).]

[This message has been edited by Wout (edited 27 June 2001).]

[This message has been edited by Wout (edited 27 June 2001).]
 
Back
Top