M'n peugeot fox moet harder!!!!

ridgeracer

Well-Known Member
Ik heb sinds een maandje een peugeot fox, m'n sfx is gestolen dus je moet even wat. Het enige probleem is dat ik hem niet echr kan opfokken. Ik heb de varioring eruit, en de prop uit de uitlaat. Hij liep toen ongeveer 60. (haalt dus niet aan) nu heb ik lichtere gewihten en loopt hij net 50!? mooi klote dus. Ik zit te denken over een racekoppeling ofzo, maar weet iemand hoe je zoiets echt goed aanpakt???
 
Advertisement - register to remove this

lichtere rollen hoeft niet altijd goed te zijn, oplossing om harder te gaan, andere uitlaat(die krengen hebben echt bagger uitlaatjes) of een 70cc, volgens mij krijg je met die dingen lekkere wheeli power, omdat ze niks wegen
smile.gif
 
check ook de topic over walleroo.

ik zou voor een gianelli pro 5 gaan of eventueel metrakit uitlaatje of zon nieuwe proma.
70cc van gilardoni nemen met kop, 18mm polini kit erbihj. 3 kleps membraan, polini of malossi vario(zou laatste doen). sterker drukveertje.

houd er rekening mee dat je kans hebt op een cdi begrenzing... ff snel cditje scoren in dat geval.
 
DE uitlaat voor fox is die leo handmade die zo recht naar achter loopt.
Hiermee zal ie wel al lekker lopen (vergeet niet sproeier veranderen)

Wat ook goeie truc schijnt voor fox is ruilen van cil met een wallaroo.
 
Die Hand Made van een Wallaroo heb ik idd goede dingen zien doen op zo'n Fox, ja...

Het ergste aan zo'n ding zijn wel de carterbouten met driehoekige schroefdraad, wat een naaiers bij Peugeot!!

Verder wil een alu-cilindertje natuurlijk helpen op je Fox...

Greetz.
 
Een paar scootin's terug stond er ook een lc setje in van polini met w poort voor fox, dat zou ik eronder gooien, compelte set met radiateur en pomp.
 
Is dat ding nieuw of 2ehands
wij hebben bezorgbrommer die trekt snel en heeft hoge top. Halen we gewoon scootertjes mee in hoor. 75 rijd ie bijna gewoon. proppie eruit en ring zover ik weet. rollertjes zijn gewoon zelfde gebleven enzo.
 
Opgestart door Raki:
DE uitlaat voor fox is die leo handmade die zo recht naar achter loopt.
Hiermee zal ie wel al lekker lopen (vergeet niet sproeier veranderen)

Wat ook goeie truc schijnt voor fox is ruilen van cil met een wallaroo.

DE uitlaat is zeker niet de hanmade.toch eerder de pro 5 dan. heb ze allebie op min wallie gehad op verschillende cils.
 
Opgestart door Bart Nrg Mc2:
Die Hand Made van een Wallaroo heb ik idd goede dingen zien doen op zo'n Fox, ja...

Het ergste aan zo'n ding zijn wel de carterbouten met driehoekige schroefdraad, wat een naaiers bij Peugeot!!

Verder wil een alu-cilindertje natuurlijk helpen op je Fox...

Greetz.

de std cilinder op een fox is toch ook van alu? de std wallie cil i.i.g. wel.

beste 50cc wallie/fox cilinder zijn de RACE ALU W's van polni maar die zijn niet in de winkel te koop. 70cc gilardoni met gian. pro5 is ook echt zeeer snel. sneller dn abv polini alu w.
 
Opgestart door BETA-ARK:
Is dat ding nieuw of 2ehands
wij hebben bezorgbrommer die trekt snel en heeft hoge top. Halen we gewoon scootertjes mee in hoor. 75 rijd ie bijna gewoon. proppie eruit en ring zover ik weet. rollertjes zijn gewoon zelfde gebleven enzo.
Foxjes rijden echt niet 75 man.
Wij van www.daching.nl rijden alle foxjes in Eindhoven stront met onze Yamaha Why's onbegrensd.En die rijden net 75 teller.
Grapjas
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif
 
i.d.d. Ik zou een Gilardoni 70 cilinder aanschaffen. Is echt een toppertje. Een vriend van mij heeft die met een leo hm op z'n wallie. Alleen die Leo roest als de tering met dit klote weer!
 
In frankrijk racen ze met die lc setjes van polini met w poort voor de fox, dat zou ik eronder gooien, alleen ff een radiatortje zoeken
andere carb, race koppeling,uitlaatje (zijn er van polini) en de rest van de gebruikelijke shit
dan gaat ie pas branden
 
O
Foxjes rijden echt niet 75 man.
Wij van www.daching.nl rijden alle foxjes in Eindhoven stront met onze Yamaha Why's onbegrensd.En die rijden net 75 teller.
Grapjas
biggrin.gif
biggrin.gif
biggrin.gif

[/B]

Ik heb er anders verhalen over gehoord dat die dingen pittig zijn op te fokken, en niet 60 maar toch wel ff harder...en waarom niet ? Zit toch ook gewoon een 49 cc blokkie in ?


[This message has been edited by JT (edited 01 February 2001).]
 
Kan wel maar niet met een bezorg fox.Tuurlijk kunnen die vlammen man.Ik heb er zelf drie gehad dus ik weet echt wel dat foxjes best wel lachuh zijn.

------------------
Italjet Formula 70,hebo alu 70 cilinder,HRR uitlaat,malossi powerfilter,19mm carb,polini spruitstuk,Hebo vario
 
Back
Top