M'n nieuwste aanwinst! :)

Bruut. sja ik zou ook wel zoiets willen, maar geen geld en zal pa ook niet mee eens gaan zijn :) En om nou in Groningen met crosser te gaan rijden is ook btje veel van het goede 8P
 
Me oom is ook crosser gek.. me neefje had toenie 8 was een 80cc crossertje, en toenie 12 was een 125. Ik was vet jaloers toen altijd :p
 
Post ook es een pic van je CR, Rudy :)

Mjha, ik wil dus wel gewoon op de baan gaan rijden, niet op 1 of ander weiland ofzo. Misschien dat ik vanmiddag nog ff kan gaan rijden. Nog niet op m'n eigen ding waarschijnlijk, maar misschien nog wel op een 500 2 takt luchtgekoelde Yam van '85 ofzo :) En nog een 125 Yam van '88.

Ik heb er nu al weer vette zin in om te gaan springen en driften :)
 
Originally posted by Guillaume
Post ook es een pic van je CR, Rudy :)

Mjha, ik wil dus wel gewoon op de baan gaan rijden, niet op 1 of ander weiland ofzo. Misschien dat ik vanmiddag nog ff kan gaan rijden. Nog niet op m'n eigen ding waarschijnlijk, maar misschien nog wel op een 500 2 takt luchtgekoelde Yam van '85 ofzo :) En nog een 125 Yam van '88.

Ik heb er nu al weer vette zin in om te gaan springen en driften :)

100_0414k.jpg

Is mijn huidige
100_0125k.jpg

Echte uber pic: naast miniracer:p

rechts%203k.jpg

Crosser die ik er voor had (zoals ik hem kocht)


Oude%20crosserk.jpg

Zelfde toenik hem verkocht
op mijn site staan er nog wel meer
 
Last edited:
me vader wil van zijn xt 500 uit 86 ofzo, een SM maken :), weet iemand of je velgen kan kopen, waar, hoe duur ? Exel is een merk toch ?

Heb er trouwens al een paar keer op gereden en het is echt supertof, en dan is het nog een oud motortje met max 30 pk ofzo,
maar dat gaat echt wel, :eek: , daarna stapte ik op me gsm, maar het leek net speelgoed zo sloom gaat dat, 6 keer schakelen en dan pas 85 :S:S 4 takt rulez gewoon :D
 
enige 4-takt crosser die echt rulled iz yz426 en crf450 (klinken ook wel leuk) rest vind ik persoonlijk nix (veel te zwaar enz).

Excel verkoopt idd velgen denk dat je wel gouw een 5-600€ kwijt ben.
 
:eek: ,kan ie beter de motor verkopen en een crosser kopen ja :)


enne jasper, ik heb nog een mooie Tomos in de schuur staan,
ruilen voor je SM ?
 
Hmm, leuk ding die CR van je, Rudy :)

Vanmiddag wou ik dus eigenlijk op m'n eigen ding gaan rijden, maar de ontsteking is waarschijnlijk naar de klote :( Veel te zachte, miezerige vonk.

En die andere 2 waren net verkocht dus kon ook niet :(


Ben nog wel wezen kijken op de baan maar die lag er superzwaar bij. Maat van me met z'n 4 takt KTM ging wel vet, die heb ik btw liever dan een Honda CRF 450.

Maar ik zal volgend weekend wel es pics maken :)
 
Vind frame van honda's veel mooier zelf. Maarja 4-takten zijn niet te betalen (in aanschaf) en ze slijten tegewoordig ook nog eens hard...

Originally posted by Guillaume
Hmm, leuk ding die CR van je, Rudy :)


Thanx
 
Jaaaaaaaaaaaa!!!

M'n apparaat doet hjet. Ontsteking bleek dus naar de klote te zijn, en na 1 kick deed ie het. Ik ben 'm nu aan het inrijden, maar ding gaat al lekker tekeer :) Beetje springen op de compostheuvel op onze boomkwekerij en driften op het land is gaaf :)

Whoei, DIT miste ik dus zo bij m'n Quartz :W
 
Back
Top