Dat is wel dik!Met een 80 cc gaat hij wel wat harder klinken, en je krijgt hardere knallen uit de uitlaat met backfire.
mijn jamarcol komt er nog wel iets boven uit... denk ikMijn piaggio zip 4t 2v 50cc haalt 110 decibel met mijn uitlaat Turbokit zonder db killer wat zouden de sancties hierop kunnen zijn.
En gaat die met een 80cc nog luider klinken dat lijkt mij wel maar ik denk ik vraag het nog even ter bevestiging.
Ik denk dat een dr80cc prima is beetje off topic hoor maar ik die malossi is dan wel beter afgewerkt maarja je merkt het zo amper op een 4t dat het weg gegooid geld is.Met een 80 cc gaat hij wel wat harder klinken, en je krijgt hardere knallen uit de uitlaat met backfire.
Ja dat klopt, maar ik vind een turbo kit net wat mooier klinkenmijn jamarcol komt er nog wel iets boven uit... denk ik
Dat geloof ik die is ook luider hoe is het wegtrekken met die uitlaat ik heb zelf een turbokit omdat die vlot wegtrektmijn jamarcol komt er nog wel iets boven uit... denk ik
Ja klopt, ik had zelf een 80cc van malossi ik vond het zonde van mijn geldIk denk dat een dr80cc prima is beetje off topic hoor maar ik die malossi is dan wel beter afgewerkt maarja je merkt het zo amper op een 4t dat het weg gegooid geld is.
vind ik niet haha. wat is je complete setup?Ja dat klopt, maar ik vind een turbo kit net wat mooier klinken
trekken is niet heel fijn maar ben nog aan het kloten met de afstelling. maar als het goed is zou de jamarcol even goed moeten trekken als een andere open uitlaatDat geloof ik die is ook luider hoe is het wegtrekken met die uitlaat ik heb zelf een turbokit omdat die vlot wegtrekt
ontgrensde cdi van begrenzer.nl met 2 afstandsbedieningen en een schakelbaar relay kastje appart gekoppeld aan een cdi die met een druk op de knop het relay schakelt en naar de cdi communiceert dat die ontgrensd moet gaan.vind ik niet haha. wat is je complete setup?
en je top is?ontgrensde cdi van begrenzer.nl met 2 afstandsbedieningen en een schakelbaar relay kastje appart gekoppeld aan een cdi die met een druk op de knop het relay schakelt en naar de cdi communiceert dat die ontgrensd moet gaan.
sproeier 78
6,1 gram malossi rollen 7,5 geprobeerd liep als een wrak ik ga binnenkort 5,7 gram malossi proberen ik denk dat dat beter werkt echt snel op top en hogere topsnelheid vergeleken met die 7,5 gram
malossi varioteur set met witte drukveer etc en witte trekveren.
turbokit uitlaat 2v
ongv 72 teller als die goed warm isen je top is?
met een 2t zip bedoel je?Ik had zelf 7.5 Gr rollen, dat vond ik net wat beter!
ik wou juist de 7.5 g rollen gaan proberen want die van mij rijd na een lange tijd warm rijden 68 ofzo mijn setup isongv 72 teller als die goed warm is
Nee ik had voor mijn 2t een zip 4t full Malossi die 95 liepongv 72 teller als die goed warm is
Post automatically merged:
met een 2t zip bedoel je?
ik denk dat die 7,5 voor mij beter gaan als er een 80cc in zit ik moet het denk ik net als jij met lichtere rollen doen de setup.ik wou juist de 7.5 g rollen gaan proberen want die van mij rijd na een lange tijd warm rijden 68 ofzo mijn setup is
50cc standaart
multivar 6.1g rollen
witte drukveer malossi
jamarcol uitlaat
sproeier 80
malossi luchtfilter element
snap nog steeds niet wrm die niet zo slecht trekt want andere mensen met een jamarcol kunnen gwn 75 rijden
Damm daar moest wel een hoop geld in zitten danNee ik had voor mijn 2t een zip 4t full Malossi die 95 liep
ik wil me 4t zip ook verkopen. zit al een tijdje te kijken voor een type 3 om op te knappen. wil hem helemaal van het frame opnieuw bouwen als die klaar verkoop ik me 4tNee ik had voor mijn 2t een zip 4t full Malossi die 95 liep
Dat snap ik ik vind het ook echt een grafmotorblokik wil me 4t zip ook verkopen. zit al een tijdje te kijken voor een type 3 om op te knappen. wil hem helemaal van het frame opnieuw bouwen als die klaar verkoop ik me 4t
Zeker het geld waard! Mijn zip 2t loopt nu 125!ik wil me 4t zip ook verkopen. zit al een tijdje te kijken voor een type 3 om op te knappen. wil hem helemaal van het frame opnieuw bouwen als die klaar verkoop ik me 4t