minder power

Aerox.2005

Member
hallo. mijn scooter trok eerst als een raket maar ik merk nu dat ie die kracht niet meer heeft
waar kan dit aan liggen of wat is dit?
Post automatically merged:

ik rij ook verschrikkelijke hoge toeren waar ik bij denk dat het ook niet helemaal in orde is
 
Advertisement - register to remove this

wanneer is dit begonnen? heb je nog iets aan je scooter gedaan voordat het probleem begon? heb je je bougie al bekeken? is de compressie nog goed? er zijn veel factoren die er kunnen zijn ivm minder kracht.
 
probeer je vinger op je bougie gat te leggen en kijk of je goed voelt dat er druk gebouwd word in de cilinder, kijk ook of je meng verhouding nog goed is dit kan anders zijn door het koude weer waardoor hij armer zou lopen
 
Dit is zeker niet in orde vooral als je maar 15 jaar oud bent en nog geen rijbewijs
hallo. mijn scooter trok eerst als een raket maar ik merk nu dat ie die kracht niet meer heeft
waar kan dit aan liggen of wat is dit?
Post automatically merged:

ik rij ook verschrikkelijke hoge toeren waar ik bij denk dat het ook niet helemaal in orde is
Check ook ff of je vario niet versleten is, dan kan je v-snaar gaan slippen waardoor je snel hoge toeren maakt maar niet optrekt, ik heb dit ooit bij een 4 takt gehad, hij trok hierdoor heel snel op maar als je met ze 2 er op ging dan ging hij snel naar hogen toeren maar geen kracht net als bij jou
 
hallo. mijn scooter trok eerst als een raket maar ik merk nu dat ie die kracht niet meer heeft
waar kan dit aan liggen of wat is dit?
Post automatically merged:

ik rij ook verschrikkelijke hoge toeren waar ik bij denk dat het ook niet helemaal in orde is
Misschien de drukveer niet helemaal meer oke?
Even een nieuwe proberen.

Als je rollen goed stonden afgesteld en draait nou overtoeren is het zeker de drukveer die niet meer goed is.
 
Back
Top