Gevraagd Minarelli onderdelen voor Aprilia Rally AC / LC en Aprilia SR 99

eurokit

Broem Broem Pff Pff
Ik vraag voor diverse onderdelen die men voor dump prijzen wil verkopen.

Heb ten eerste nog heel veel Aprilia rally lc onderdelen liggen die ik voor toekomstige doeleinde nog wil gaan gebruiken.
Deze onderdelen komen van de scooter uit het verleden.. Deze heb ik nog opgeslagen in de kelder.
Heb het eerder geprobeerd het te verkopen.. 10 - 15 jaar geleden wou men er al niks voor geven.. Of verkopen liepen gewoon stuk omdat men moeilijk ging doen.

Heb toen de spullen maar zelf gehouden, kon het ook naar de stort brengen destijds. Maar vond dit nogal erg zonder.
Wat ik ermee wil doen is uit gaan zoeken wat allemaal alleen voor het vloeistof model is (zoals radiator, voorkap, zijkap ect) en deze speciale onderdelen los te gaan verkopen.

Ik zoek daarom dan ook nog wat onderdelen die ik kan toevoegen aan het geheel, zodat ik er eventueel nog een Aprilia rally AC ervan zou kunnen maken..

Dingen die ik dan nog nodig hebt:

1. De 2 ijzeren strips die aan de voorkant op het frame zit om de voorkap bij elkaar te houden.
2. Een goede originele rally voorvork (ik weet dat deze schaars zijn)
3. De 10 inch voorvelg in het licht grijs *van het eerste model*
4. Een nette km teller ( hoeft niet nieuw te zijn, zo lang die er maar gaaf eruit zit (met gaaf bedoel ik in zeer nette staat)
5. Een nette zilvere stuurkap (gebruikers krassen niet zo`n probleem, zo lang er niks gescheurd is of gebroken)
6. Een nette zilvere voorkap (gebruiers krassne niet zo`n probleem, zo lang er niks gescheurd is of gebroken)
7. Die hand beschermings kapjes die aan de voorkap zitten


Van minarelli onderdelen zoek ik:

1 Een originele minarelli Aprilia carterkap voor minarelli horizontaal.
2. Misschien dat iemand nog een minarelli horizontaal blok met trommel rem heeft die van een rally of aprilia scooter af komt.


Verder zoek ik ook nog aprilia SR onderdelen speciaal voor een tetsuya harada model;

56354463-www.zwart-aprilia-sr%2050-720.jpg



Ik zoek alleen onderdelen die niet gigantisch aan de prijs zijn.. Aangezien dit een lang lopende project voor in de toekomst word en ik geen garantie hebt of dit nog mogelijk door te zetten is. (met de kans erop dat ik het uiteindelijk toch zal moeten gaan beeindigen wat zeer jammer zal zijn

Deze projecten zijn ontstaan omdat ik ten eerste een sr wilde gaan opbouwen, wegens de schaarste voor de aprilia rally onderdelen.
Maar heb momenteel meer rally delen liggen dan sr delen. Dus het leek mij makkelijker om die scooter op te bouwen waarmee het het snelst mee klaar bent.



En waarom ik hier aan begin?

Het is voor mij duidelijk dat ik in de toekomst waarschijnlijk geen nieuwe scooter meer zal kopen. Zo`n elektrisch aangestuurde scooter met ECU en zonder kickstart daar zit ik bepaald niet op te wachten. Omdat het onhandig is en je ook bij een dealer dan bent aangewezen. En zulke goede en betrouwbare dealers zijn er niet. Van de 8 die in ken is er 1 die wat voor de klant kan betekenen. Maar heb zelf geen zin voor iedere motor storing dat ding weer naar de dealer te moeten brengen.. En de grootste reden waarom ik ook niet meer nieuw koop is dat de aanschafprijs voor die dingen elke jaar flink in kosten stijgt en het dan voor mij niet meer tegen de baten op weegt. Nieuw is voor mij dan geen optie meer.. En elektrische scooters daar wil ik voorlopig al helemaal mijn handen niet aan branden, want zo`n 3600 euro voor zo`n aparaat is nogal er te duur in mijn ogen..

Om die reden houd ik mijn deze minarelli scooters achter de hand.. Aangezien ik in het verleden peugeot, tomos, piaggio 2/4t en minarelli hebt gehad. En vond de minarelli scooters toch wel een van de betere.
Dus mocht mijn avontuur met de piaggio new fly 4t of met de kisbee 4t stuk lopen dan heb ik nog altijd een 2 stel opties achter de hand.
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top