minarelli meuk , vanalles dus...

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik heb nog aardig wat spul liggen dus verkoop ik het maar , het ligt niet in de weg maar ik doe er dus niks mee op dit moment.

ik heb nog :

*std 12mm carburateur van een Area51 , dus geen vacuumaansluiting



€ 20,00

*koppelingstrommel std 107 mm , perfecte staat nog :)



€ 10,00

*waterpompdeksel compleet en goed.



€ 20,00

*Polini 2G koppeling 107mm , nog genoeg voering en niet krom. voering ziet er wel een beetje raar uit maar even schuren en het is weer goed , werkte overigens zo ook prima :)




€ 25,00

*standaard membraan met Polini platen , zijn amper geopend geweest ,platen heb ik er nieuw in gezet maar heeft nooit echt gelopen... std platen krijg je erbij!



€ 10,00

*Hebo vario , in nieuwstaat , net nieuwe dopjes bij gekomen , 1 soort gewichten erbij , maar wel nog een Hebo drukveer erbij.




€ 35,00

*std spruitstuk ...



€ 5,00

*voetsteunen Area51 passagier , past ook op andere aprilia's ..



€ 2,50

*remhendels Area , niet zo mooi meer maar recht en bruikbaar..



€ 2,00

*kickstartdeksel Aprilia Area/SR/rally etc. mooi glans lak maar een paar putjes , hij is nu smerig btw , incl. alu pedaal , iets geschaafd. ZONDER inhoud!!



€ 20,00

*zijkappen Area , moeten gespoten worden ..



€ 5,00

*linker zijkap Area , redelijk mooi nog.



€ 20,00

*achterspatbord over wiel Area , goeie staat gewoon..



€ 5,00

*spoiler Harada versie , oranje dus.. wat schaafplekken , ook heb ik nog een grijze.. zelfde verhaal..




€ 3,00 per stuk

*stuurkapjes Area zwart en blauw/grijs



€ 2,50 voor beide..

*zijkap rechts en links Harada Area , niet zo mooi meer.. maar geen diep krassen oid.




€ 20,00 voor beide..

*stuur ori Area , ook kapjes , teller remreservoir incl. slang , Exlusief klauw!

zeg maat wat je nodig hebt...

*cilinderkit 50cc Stage6 , aangepast voor racedoeleinden...
zuiger is even gebruikt , stationair , de cilinder is aan de onderkant iets afgedraait om met MHR Team zuiger te kunnen rijden , kop is ook zgan..
cilinder heeft ook weinig gedraaid , alleen me getest..




€ 75 euro

*Adapter Malossi .. voor op een Malossi rotor, zie foto , gewoon nieuw..



€ 5,00

*telleraandrijver Neo's (nieuw) , oude type..

€ 5,00

*krukas Top Racing standaard model pen10, zeer goeie as ,heeft een paar kilometer gelopen met std cilinder , komt een andere krukas in dus daarom haal ik m er weer uit , hij zit dus nog in het blok. in principe is ie dus gewoon nieuw!



€ 55,00

*Powerone krukas PEN12, heeft met 50cc een stuk of 3 races gereden ,dus echt niet veel gedaan.. incl. naaldlager..

€ 70,00

DPR uitlaat , gemaakt voor Sobw std scooterklasse , goed 50cc uitlaatje dus!

de uitlaat is compleet met flens (korte OF lange) en demper en veertjes , de uitlaat ziet er nog redelijk uit , de demper ziet er wat minder uit..
de ophanging is gebroken geweest en niet zo mooi weer aangelast ,hij zit erbij dus als je m even netjes laat lassen is ie weer perfect!





€ 100,00

dit was het volgens mij wel even , heb van sommige dingen eventueel wel wat meer foto's maar alleen bij serieuze interresse.

als je wat wilt kopen o.k. , maar spreek niet af dat je wat wilt kopen en dan vervolgens niks weerzeggen , zeg dan gewoon dat je er vanaf ziet.

als je het niet met de prijs eens bent hoor ik het wel , maar je moet niet verwachten dat er veel vanaf gaat!

versturen is geen probleem , verzendkosten zijn voor de koper , eventueel voor sommige dingen wel een mooi rond bedrag van te maken.

wat verantwoord in een envelop kan word ook zo verstuurd , dus scheelt wat in de kosten...

nou , hoor het wel..
 
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top