minarelli horizontaal geen trekkracht HULP NODIG

ik heb vorige week een yahama jog gehaald (minarelli horizontaal) ik heb daar gelijk een nieuwe malossi sport 50 cc snel opgezet met een 17.5 mm dellorto, het ding moet nog ingereden maar ik merk dat ik totaal geen trekkracht heb
ik heb geen valse lucht
in de carb zit sproeier 80
mijn luchtfilter heb ik origineel met het pijpje er nog in
zou het misschien in mijn carter zitten versleten rolletjes etc?
en nog een vraag voor wie dezelfde setup heeft welke trekveertjes, drukveer, rolletjes noem het maar oo de beste afstelling is voor deze setup
 
Advertisement - register to remove this

Wat is je setup, en wat was het probleem.? Ben nieuwsgierig.
mijn setup is nu (luchtgekoeld)
malossi sport 50 cc snel
17.5 mm dellorto
polini hi speed vario met blauwe drukveer en trekveren en 4.7 gram rollen
yasuni R uitlaat
voor de rest alles standaard
mn topsnelheid is nu 90 km/u en trekt in een keer door zonder dip
mijn probleem was dat doordat ik er een terugloop uitlaat op had gezet dat ik opnieuw moest afstellen ik moest een grotere sproeier erin (84) en lichtere rollen (zaten 6.9 gram in)
 
Dus je moet je cilinder nog inrijden en dan ga je al met 90kmpu knallen? Dan zul je er niet lang plezier van hebben.
ik heb hem al 300 km ingereden maat hij loopt nu perfect en ik heb de cilinder er nog afgehaald om te kijken hoe het er naar stond en alles zag er goed uit
Post automatically merged:

Dus je moet je cilinder nog inrijden en dan ga je al met 90kmpu knallen? Dan zul je er niet lang plezier van hebben.
ik weet niet of of je gekeken hebt van wanneer deze discusie is?
 
Je zal nier de eerste zijn die een blokje in de soep helpt omdat ze denken na 300km voluit te kunnen rijden.
Blijkbaar maakt de datum niets uit want je hebt nog altijd niet ingereden, smartass
 
Je zal nier de eerste zijn die een blokje in de soep helpt omdat ze denken na 300km voluit te kunnen rijden.
Blijkbaar maakt de datum niets uit want je hebt nog altijd niet ingereden, smartass
jong waarom zou ik 500 km inrijden in de sport met crossers enzo rijden ze in door 3x een benzine tank leeg te rijden dus mekker niet zo
 
jong waarom zou ik 500 km inrijden in de sport met crossers enzo rijden ze in door 3x een benzine tank leeg te rijden dus mekker niet zo
Ik mekker niet, ik zeg het je alleen. Dat jij op je teentjes getrapt bent daardoor kan ik niets aan doen. Verder boeit het me geen zak wat je ermee doet maar dan moet je ook niet komen jammeren dalijk hier dat je een vastloper hebt ;)

Crossers worden inderdaad bijna niet ingereden, maar deze zijn dan ook niet duurzaam. Ik neem aan dat je langer als 40 uur met je zuigertje/cillindertje wilt rijden.
 
Ik mekker niet, ik zeg het je alleen. Dat jij op je teentjes getrapt bent daardoor kan ik niets aan doen. Verder boeit het me geen zak wat je ermee doet maar dan moet je ook niet komen jammeren dalijk hier dat je een vastloper hebt ;)

Crossers worden inderdaad bijna niet ingereden, maar deze zijn dan ook niet duurzaam. Ik neem aan dat je langer als 40 uur met je zuigertje/cillindertje wilt rijden.
Ik mekker niet, ik zeg het je alleen. Dat jij op je teentjes getrapt bent daardoor kan ik niets aan doen. Verder boeit het me geen zak wat je ermee doet maar dan moet je ook niet komen jammeren dalijk hier dat je een vastloper hebt ;)

Crossers worden inderdaad bijna niet ingereden, maar deze zijn dan ook niet duurzaam. Ik neem aan dat je langer als 40 uur met je zuigertje/cillindertje wilt rijden.
gast jij begint toch of wat, ik zeg alleen dat ik m ingereden heb klaar
 
Back
Top