F Furious Marc Well-Known Member 17 November 2003 #1 Hey, Ik heb misschien een domme vraag, maar past de cilinder van minarelli horizontaal ook op minarelli verticaal ? Of is dit niet mogelijk ? Ik dachtnamelijkvan wel, wat verder zijn de blokken het zelfdedacht ik... grtz Marc
Hey, Ik heb misschien een domme vraag, maar past de cilinder van minarelli horizontaal ook op minarelli verticaal ? Of is dit niet mogelijk ? Ik dachtnamelijkvan wel, wat verder zijn de blokken het zelfdedacht ik... grtz Marc
Hans F. Well-Known Member 17 November 2003 #2 nee, vert. heeft inlaat op de cilinder en horizontaal niet. Upvote 0 Downvote
Sjoerd Well-Known Member 17 November 2003 #3 En de tapeinden staan anders qua afstand tov elkaar Upvote 0 Downvote
Daniel@NRG Well-Known Member 17 November 2003 #4 en de lengte van de drijfstang verschilt Upvote 0 Downvote
Wille Well-Known Member 17 November 2003 #5 Originally posted by SRurbanKID en de lengte van de drijfstang verschilt Click to expand... bullshit, zeg niks als je het niet 100% zeker weet Upvote 0 Downvote
Originally posted by SRurbanKID en de lengte van de drijfstang verschilt Click to expand... bullshit, zeg niks als je het niet 100% zeker weet
Smaranello old; FST Team Slider 17 November 2003 #6 Hmm jammer ... ik wou namelijk een Slider kopen en deze ombouwen naar LC maar dat gaat dus niet, of ik moet een mina hor nemen maar das me veel te veel werk... Dan houd ik het wel bij mn aerox, ga ik daar wel verder mee... Upvote 0 Downvote
Hmm jammer ... ik wou namelijk een Slider kopen en deze ombouwen naar LC maar dat gaat dus niet, of ik moet een mina hor nemen maar das me veel te veel werk... Dan houd ik het wel bij mn aerox, ga ik daar wel verder mee...
F Furious Marc Well-Known Member 18 November 2003 #7 Ik weet verder genoeg ! tnx ! greetz Marc Upvote 0 Downvote