K KaRaKaN STEALTH SICKNESS 21 June 2004 #1 Heeft er iemand een minarelli horizontaal blok voor me liggen? Zonder vario en koppeling, met vertanding en ontsteking Alvast bedankt
Heeft er iemand een minarelli horizontaal blok voor me liggen? Zonder vario en koppeling, met vertanding en ontsteking Alvast bedankt
stormer Well-Known Member 21 June 2004 #2 AC SD heb ik voor je ? Add me stormer10@hotmail.com greetz Rene
A Aerox_Master10 Well-Known Member 21 June 2004 #4 http://forum.scooterforum.net/forum/showthread.php?t=64669
K KaRaKaN STEALTH SICKNESS 23 June 2004 #7 gepmed, nog andere mensen met een blok? Mag gewoon een kaal blok zijn als het maar DD LC is.
R Roach0r Well-Known Member 23 June 2004 #8 Heb hier nog een lc dd carter liggen, met ontsteking, zonder bobine en cdi. IS ducati ontsteking. Pm maar
Heb hier nog een lc dd carter liggen, met ontsteking, zonder bobine en cdi. IS ducati ontsteking. Pm maar
A akbar Well-Known Member 23 June 2004 #9 he ik heb wel een mhr pijp liggen voor je heel mooi geen roest niks add akbaraslam18@hotmail.com
F Fosgate Well-Known Member 28 June 2004 #12 ik heb ook nog een dd blok ( bewerkt),inc schijf(gloed nieuw!) en naaf ad me fosgate7@hotmail.com