Ik zal mijn vraag duidelijker stellen: Wat voor merk dremel kan ik het beste gebruiken, ik heb er geen dus ik zal er 1 moeten kopen. Ik vind het jammer dat hier op dit forum (Zo ervaar IK het iig) vaak gelijk gezegd word dat iemand iets niet moet doen/ moet laten doen of iets wat hierop lijkt. Iedereen hier is ooit aan het sleutelen begonnen en voordat je ergens ervaren in bent moet je het toch een keer voor het eerst doen. Door dingen fout te doen en daarvan te leren kun je het uiteindelijk.
Ik heb nog geen ervaring met een cilinder pasmaken, maak door hier vragen te stellen en dingen te lezen krijg ik wel ervaring hiermee. En voor het proberen pak ik gewoon een goedkope/versleten cilinder, dan is het niet erg als ik iets verkeerds doe.
Iedere profvoetballer heeft ooit zijn eerste wedstrijd gespeeld, als er tegen alle jonge jochies word gezegd dat ze beter niet kunnen gaan voetballen omdat ze niet metteen de beste zullen zijn, hebben we over een paar jaar geen profs meer..
Dit is geen aanval/opmerking tegen jou persoonlijk hoor Lodewijk, jij zegt het normaal in tegenstelling tot sommige die naar iedereen die een vraag stelt gaat antwoorden dat ze het beter kunnen laten doen of helemaal niet moeten doen, omdat ze het toch niet zelf kunnen.
En ontopic, ik heb een langere vertanding dan de orginele, 1 van Malossi genomen. De overbrenging heb ik nog niet maar ik dacht aan een overrange setje van een piaggio.(Dit past met een paar kleine aanpassingen, hier heb ik al ervaring mee). Als dit achteraf te overdreven blijkt te zijn, zijn er genoeg andere goede vario's/koppelingen voor Honda/piaggio. De ontsteking is een hpi die er voor honda is en mijn c20 heb ik de bocht en de ophanging al veranderd woordoor hij ook perfect past.
Vind het leuker om orgineel te zijn met een snelle honda dan de zoveelste mina/piaggio rijder, daar zijn ontelbaar veel onderdelen voor om hem zonder moeite hard te laten lopen, daar vind ik niks aan.
En ik zal wel weer happen blabla maar ik erger me gewoon kapot eraan..