minarelli am6/hor ac en lc spul , snel spul , vanalles...

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik heb nog wat spullen liggen waar ik niks mee doe , ik heb zoal :

*Malossi adapter voor op Malossi rotor , past ook op andere rotors! splinternieuw.



bied maar wat , kan in envelop worden opgestuurd!

*Krukas AM6 , iets van 8000 km gelopen met std cilinder , in prima staat :)
de std krukassen van am6 kunnen makkelijk 20 a 30.000 km doen met std cilinder!



€ 30,-

*cilinderkit Kundo AM6 48mm , en redelijke staat , niet versleten , wel 2 zuigers erbij :)




mag voor weinig weg , € 40,-

*krukaslager 6303 c3 kunstof kooi , min am6 links ,en nog dezelfde maar dan met stale kooi.



€ 2,50 per stuk , kan worden verstuurd in envelop met origineel doosje

*Bridgestone Battlaxx 120 en 130 -70-12 , gaan weg in een set , hebben we mee op het circuit gereden maar profiel is nog als nieuw , er zit alleen wat extra rubber op wat er op de straat zo af is ,lijkt ruig maar zijn goeie banden gewoon en niet lek. dus goedkope banden!



beide banden voor € 20,-

*race/M stuutje in redelijke staat , nooit gebruikt (VERKOCHT)





*Stage6 cilinderkit Min Hor LC 70cc Pro , zo goed als nieuw gewoon , alles erbij ,cilinder,zuiger,kop ,pakkingen (zelfs extra, verschillende diktes) , membraanplaten , kortom alles!




mag weg voor € 100,- INCL verzenden!!

*achterspatbord over het wiel voor area , past ook wel op andere aprilia's



€ 5,-

*area kappen achter , zie foto



per 2 € 5,-

*telleraandrijver Yamaha Neos oude type , helemaal nieuw in verpakking

€ 5,-

*koppelingsplaten AM6 + veren ,origineel ,in prima staat , zijn vervangen door Top Performances platen en Malossi veren omdat er een 70cc op gekomen is.

€ 7,50 , kan in envelop worden verstuurt!

*Doppler luchtfilter , gewoon nieuw , ik heb alleen het extra buisje er bij in gezet en 1 minuut het filter gebruikt!



€ 15 euro

*ketting 420 , 132 schakels nieuw! , wegens verkeerd binnen gekregen..



€ 10,- , kan in envelop worden verstuurd!

alle prijzen zijn redelijk vast en al vrij goedkoop dus bieden heeft weinig zin ,alleen bij meerdere dingen tegelijk kan ik mischien wat doen.

alle prijzen zijn EXCLUSIEF verzenden (tenzij anders vermeeld), ik verzend zo goedkoop mogelijk maar moet me ook aan de tarieven houden ;)

graag een beetje serieus , vragen mag altijd natuurlijk..

en als je het niet wilt kopen zeg het dan , maar zeg niet dat je iets wilt kopen en dan nooit weer wat laten horen...

mvg Michel
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Status
Not open for further replies.
Back
Top