This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

minarelli AM6 cilinder en meer

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik heb hier nog een splinternieuwe Doppler 50cc liggen , alu/nicasil cilinder met vlinderpoort , zuiger met 1 veer , zeer snelle cilinder. er zit een buitenste nieuwe koppakking bij en 4 kleine o-ringen , geen binnenste koppakking en een busje voor am6 met 25mm uitlaat , hij kan dus ook met nieuwe type am6 worden gebruikt. dit loopt goed met snelle uitlaat , maar ook met std uitlaat . een kop zit er niet bij , de cilinder word ook std zonder kop geleverd ,die moet je er los bij kopen.

de cilinder heeft amper gelopen , zo'n 10 km , dit omdat ik toch maar de std cilinder erop heb gebouwd en de brommer daarmee heb verkocht.

prijs is 90 euro...

spruitstuk AM6 19/21mm , voor nieuwe type am6 (RS bijv) , past volgens mij ook op rieju (std vrij kleine doorlaat) , hij is ook is ook ingekort , verder niet ,met olieaansluiting overigens

7,50

verder heb ik ook nog std koppelingsplaten met std veren

5,00

en nog een 70cc cilinder ,Kundo KRD 48mm

hier zit een Airsal zuiger bij (niet zo oud) en een std KRD zuiger ,beide met 1 veer. dit liep zeer goed met yasuni HM en std uitlaat ook.

de cilinder is niet nieuw maar zeker nog goed te gebruiken , geen krassen of echt versleten oid!!! zit in originele doos , kop erbij en alle pakkingen!

50,00 , dus erg goedkoop!!

en nog een std krukas , omdat ik de std as heb vervangen voor een doppler , de as is in perfecte staat ,altijd gelopen met std cilinder type 99 (dus laag toeren) dus die is nog perfect

25,00

verzendkosten zijn voor de koper.

foto's komen nog...
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.