Minarelli Alles Piaggio, RS24/10

Status
Not open for further replies.

Ybor dep

Well-Known Member
Achterveer te koop voor Piaggio. Malossi/Paioli RS24/10. Dus de echte raceversie. Deze is 24 standen uigaande demping te stellen en 10 standen ingaande demping. Veervoorspanning tevens instelbaar. In perfecte staat!!!!
Prijs: t.e.a.b.

Minarelli motorblok trommelrem:
2 versies:

versie 1: horizontaal
getunede spoelpoorten door APT tuning.( uit de topscooterklasse) met Polini Evo krukas en lagers en viton keerringen.
Eventueel met tandwielen en Top. Perf. tw-deksel.
In uitmuntende staat!!!

versie 2:horizontaal
standaard carter, trommelrem. Standaard krukas, keerringen en lagers. In perfecte staat.

Prijzen: t.e.a.b.

Uitlaten Minarelli
verschillende uitlaten. Kundo's, Proma Pro Race beide versies.
Gianelli's enz.

Piaggio uitlaten
Hebo Gara(eerste model):€ 60,-
RGD sport :€50,-
Malossi MHR 50 uitlaat

Tevens Piaggio cilinder

MHR 50 cc. In perfecte staat!!!!! geen enkel krasje in de cilinder. Compleet ,met zuiger, kop en pakkingen.
prijs:€125,-

Airsal 50cc Piaggio
Complete kit, incl zuiger, kop en pakkingen.
In zeer goed staat!!!
Prijs: €60,-

Enz enz.

Mail me at: racingdragon@hotmail.com
 
Advertisement - register to remove this

[edit] dit is niet van toepassing, pieter is een beste jongen ;) en nu verder ontopic! [/edit]
 
Last edited:
volgens mij probeert hij je te flashen boeie!! zijn geen grappen vind ik, iemand zijn "neem ik aan ' gekochte uitlaat niet geven
 
3 maal raden waar die rs24 van bert en kneiter vandaan komen... ;) Juist.. dus flashen... ik weet het niet hoor :)
 
is voor jullie eigen best wil want het zijn goeie spullen en goeie prijzen.hij zit hier weinig op het forum en daarom is imelen sneller en beter
 
Ik flash helemaal niemand, en mij kun je altijd bij de rac vinden, dus ik ben geen mannetje die iemand oplicht ofzo. En Boeie, die uitlaat die krijg je echt wel hoor, maar ik dacht dat je het effe aan mijn tuner gevraagd had. De reden dat ie er nog niet is is omdat die uitlaat toevallig bij iemand ligt die de carbon demperhulzen voor ons maakt en dan had ie effe een voorbeeld nodig en dat is toevallig die uitlaat. Hij kan elk moment binnenkomen en normaal gebeur dit ook nooit.

Je hebt de uitlaat zo snel mogelijk.

De richtprijs van de achterveer is 230 euro.

Hij is nog als nieuw en als je bedenkt wat ie in de winkel kost is dat helemaal niet duur. Verkoopprijs 1250 piek ex BTW. duzzz

Ciao Pedroby
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top