mina vtm puupje 2 14,5k versie

En de gedachte dat als Rudi een run maakt als je er bij bent je leven met 5 jaar verkort wordt is ook niet rustgevend :)
 
he Tino , het programma dat je gebruikt om de uitlaten te calculeren lijkt sprekend op een programma dat ik ook heb . het heet phoenix exhaust development . ik heb een uitlaat in de maak nu voor 13500 rpm en hij ziet er hetzelfdse uit als die van jouw . de cone indeling , lengte ,diameter . dit programma IS NIET TE KOOP. het is voor Factory fabrication . er zijn heel wat gegevens van alle scooters erin, ook van de 500cc nrs van Rossi . je werk is the best .
 
Nice try dude,maar ik gebruik geen programma.
Pijpen van mij worden ontwikkeld op de testbank d.m.v zagen en lassen.
Voor de basis heb ik een zelfontwikkelde formule.
greetzzz
-:-
Ps: thanx....



Originally posted by g_samsonsr
he Tino , het programma dat je gebruikt om de uitlaten te calculeren lijkt sprekend op een programma dat ik ook heb . het heet phoenix exhaust development . ik heb een uitlaat in de maak nu voor 13500 rpm en hij ziet er hetzelfdse uit als die van jouw . de cone indeling , lengte ,diameter . dit programma IS NIET TE KOOP. het is voor Factory fabrication . er zijn heel wat gegevens van alle scooters erin, ook van de 500cc nrs van Rossi . je werk is the best .
 
oke dude ,hahahaha het ga je goed . ga jij mij nog mailen voor de tailpipe ? mijn adres is :g_samsonsr@yahoo.com. i am serious man . ik heb de tailpipe nodig . de uitlaat begint te roesten .
 
Back
Top