Mina Overrange 128mm @ Pia oude type?

citroensap

Well-Known Member
Ik heb weer eens een probleempje :p Ik had dus een tijdje terug een torque driver besteld . Ik had hem besteld voor oud type pia ( 128mm versie ) maar toen hij binnenkwam bleek het toch om een 134mm poulie te gaan en wat bleek : de 128mm poulies bestaan helemaal niet van malossi voor pia... Maar nu zat ik op "een zekere webshop" voor de prijs van een poulieset te kijken en zo kwam ik tegen bij de Minarelli Lang poulie : geschikt voor alle piaggio en gilera oud model ( 128mm dus) tegen. Ik een maat opgebeld die zon ding nog heeft liggen.wij hem erin gegooid. rijd echt super als ie weg is, maar onderin heeftie een klein dipje...

Zou dit echt komen doordat de poulie van mina komt (andere hoek oid) of zou dit gewoon een klein afstelfoutje zijn ( heb verder nergens aan gezeten) . Want t is echt een minidipje maar hij stoort me wel. Als hij eenmaal weg is gaat hij een stuk harder en trekt ie langer door als met standaart pia 128mm. En als dit niet zou gaan zou t op "die zekere webshop" toch ook niet zo worden aangegeven?

Iemand hier verder nog ervaring mee?
 
Advertisement - register to remove this

Back
Top