Mina HZ: Stage6 R/T, 7T, testa rossa of Roost Havoc?

$aint

holy scootertuning
Goedenavond! Long time no see! :D

Geen idee of er nog mensen op het forum rondhangen die hier iets over kunnen zeggen, de focus lijkt iets verschoven te zijn t.o.v. vroeger :p maar ik kwam afgelopen weekend m'n scooter weer tegen die al 10 jaar in verschillende garages staat en het leek me wel leuk die weer een beetje mooi rijdend te maken :)

Helaas heb ik het vroeger net niet gered om ooit meer dan 20pk te halen, ik ben net rond het moment dat men daar een beetje overheen ging ermee gestopt. Voor mij is de 20pk daarmee toch wel een soort van "magische" grens is, dus dat is voor nu het doel.
Nu lijkt dit doel tegenwoordig wel een stuk makkelijker haalbaar dan vroeger, maar toch :)

Ik wil het bij 70cc houden en na wat zoeken zijn er denk ik drie serieuze opties kwa cilinder die redelijk vermogen zouden moeten kunnen leveren en niet al te duur zijn:
- Stage 6 R/T
- MHR Team 7T. Zo te zien is deze opgevolgd door de Testa Rossa, maar is hier en daar nog wel leverbaar
- MHR Team Testa Rossa
- Roost havoc
Alles daarboven is me net wat te duur.

Daarnaast heb ik het idee dat met bijvoorbeeld een Evo 3 of een Pro Race 3 het toch een stuk lastiger is om meer dan 20pk te halen. Dat is wat ik me iig van vroeger herinner. Ik neem daarbij aan dat hetzelfde geldt voor de Big Evolution van Polini.

Ik heb niet echt vergelijking tussen deze drie cilinders kunnen vinden, zelfs eigenlijk geen/amper resultaten van de individuele cilinders en ben daarom benieuwd of iemand hier ervaringen/suggesties heeft over welke te kiezen? Andere suggesties/ideeen zijn ook welkom natuurlijk :)

P.S. Ook nog overwogen deze te posten in Tuning voor gevorderden, maar daar lijkt het helemaal dood te zijn :p

[edit] Roost havoc toegevoegd als optie, lijkt kwa kosten (als kit inclusief uitlaat) vergelijkbaar met de andere opties
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Ben iets verder gekomen, heb uit de documentatie van zowel Malossi als Stage6 wat portmaps en beloofde topvermogens en koppel inclusief toerental gevonden.
- MHR Team 7t (3112642): 24pk @ 13.600RPM, 1.3kgm @ 13.300RPM, poorten 195/130
- MHR Team Testa Rossa (3115390): 25pk @ 14.000RPM, 1.4kgm @ 13.800RPM, poorten 196/130

Ik heb tot nu geen concrete info kunnen vinden over de prestaties en toerentallen van de Stage6 R/T op Minarelli, wel metingen gedaan door Roost op Piaggio, daar zit het topvermogen op rond de 13.000 RPM.
Timings van de poorten zijn als het goed is +-192/127, dus duidelijk lager dan de twee team opties.

Ook nog portmaps gevonden van alledrie in de handleidingen, hier is iig duidelijk te zien dat de Testa Rossa out of the box het hoogtoerigst is, vrij dicht gevolgd door de 7T. Weder lijkt de Stage6 duidelijk tammer/laagtoeriger.
De Stage6 lijkt wel een erg mooie basis voor tuning, zowel omdat er (bewust?) ruimte is gelaten voor verbeter als door het afwezig zijn van de gaten voor de tapeinden.
 

Attachments

  • portmap malossi mhr testa rossa 70cc minalli horizontaal.png
    portmap malossi mhr testa rossa 70cc minalli horizontaal.png
    263.2 KB · Views: 30
  • portmap stage6 rt.png
    portmap stage6 rt.png
    254.9 KB · Views: 18
  • portmap malossi mhr team 7t 70cc minarelli horizontaal.png
    portmap malossi mhr team 7t 70cc minarelli horizontaal.png
    315.1 KB · Views: 29
Last edited:
De oude vertrouwde speed 7t doet het nog altijd geweldig bij mij. 2 blokjes momenteel opgebouwd, mn circuit racer draait 23pk met een 19mm polini carb en de sprinter zit rond de 24 met een 28mm keihin.
Roost Havoc is volgens mij nogal een probleem met leveren had ik opgevangen ergens, maar daar durf ik verder niks over te zeggen.

Testa Rossa is ook een lekker cilindertje persoonlijk geen ervaring mee maar een maatje van me rijd er mee rond. Moet nog afgesteld worden en draaide nu al 21pk met de beetje standaard sprintsetup yasuni c21 keihin 28mm overrange en de hele rotzooi.

Zo ik het zie is de magische 20pk uit "onze" eerdere scootertijd iets minder magisch geworden. En vrij haalbaar, heb voor mezelf stiekem het doel van 25pk inmiddels gesteld en ook dat komt in zicht. Recent op een tovami bank getest en die ging er al overheen maar dan krijg je de reacties dat tovami altijd hoog scoort blablabla je kent het wel
 
De oude vertrouwde speed 7t doet het nog altijd geweldig bij mij. 2 blokjes momenteel opgebouwd, mn circuit racer draait 23pk met een 19mm polini carb en de sprinter zit rond de 24 met een 28mm keihin.
Roost Havoc is volgens mij nogal een probleem met leveren had ik opgevangen ergens, maar daar durf ik verder niks over te zeggen.

Testa Rossa is ook een lekker cilindertje persoonlijk geen ervaring mee maar een maatje van me rijd er mee rond. Moet nog afgesteld worden en draaide nu al 21pk met de beetje standaard sprintsetup yasuni c21 keihin 28mm overrange en de hele rotzooi.

Zo ik het zie is de magische 20pk uit "onze" eerdere scootertijd iets minder magisch geworden. En vrij haalbaar, heb voor mezelf stiekem het doel van 25pk inmiddels gesteld en ook dat komt in zicht. Recent op een tovami bank getest en die ging er al overheen maar dan krijg je de reacties dat tovami altijd hoog scoort blablabla je kent het wel
Thanks voor de info! 7T vind ik ook wel aanlokkelijk, ook omdat die vroeger ook al bestond.
Je hebt denk ik inderdaad gelijk dat 20pk waarschijnlijk geen hele grote uitdaging meer is. Misschien toch het doel maar bijstellen naar 25pk uit 70cc :D Voor nu richt ik me nog even op 20, maar hou de 25pk iig wel in m'n achterhoofd.

Waar laat jij je tuning van cilinder en carter doen? Of doe je dat allemaal zelf?

Misschien dat je hier iets aan hebt.
https://www.maxiscoot.com/en/product/stage6-r-t-cylinder-kit-mki-70cc-piaggio-nrg-runner-33009

Draait 20 tot 22pk. Weet niet stock is of max tuned. Je zou ook contact op kunnen nemen met een tuningsbedrijf of zij resultaten hebben van deze cilinder.

Heb je ervaring met tuners? Met zoeken vind ik eigenlijk alleen DDL en Jos Dijkman. Weet niet of Twins nog bestaat/bezig is? Site lijkt lang niet bijgewerkt.
 
Last edited:
DDL heb ik meerdere scooters af laten stellen op de testbank. Ik vind het een goeie zaak met veel kennis. Ik woon er ook maar 25min vandaan dus is voor mij dicht bij huis.

Je hebt ook nog HT Heiko Tuning en wat kleinere tuningsbedrijven zoals G.W. Tuning. Of Twins nog actief is weet ik niet.
 
Thanks voor de info! 7T vind ik ook wel aanlokkelijk, ook omdat die vroeger ook al bestond.
Je hebt denk ik inderdaad gelijk dat 20pk waarschijnlijk geen hele grote uitdaging meer is. Misschien toch het doel maar bijstellen naar 25pk uit 70cc :D Voor nu richt ik me nog even op 20, maar hou de 25pk iig wel in m'n achterhoofd.

Waar laat jij je tuning van cilinder en carter doen? Of doe je dat allemaal zelf?



Heb je ervaring met tuners? Met zoeken vind ik eigenlijk alleen DDL en Jos Dijkman. Weet niet of Twins nog bestaat/bezig is? Site lijkt lang niet bijgewerkt.
Ik laat al mn tuningswerk en al het andere wat ik zelf niet kan bij iemand uit de racerij doen. Pm maar voor details weet niet of die zn naam.open en bloot op tafel wil hebben. Twins doet volgens mij nog altijd tuningswerk. Verder heb je in het noorden van het land Alfio. Ben zn volledige naam kwijt momenteel...
 
Die Roost Havoc ziet er wel vrij bijzonder uit, met een soort van fluitpoorten nog naast de vlinderpoort :eek:
 

Attachments

  • cylinderkit-roost-havoc-70ccm-o12mm~S-RO-RST.14.00-7.jpg
    cylinderkit-roost-havoc-70ccm-o12mm~S-RO-RST.14.00-7.jpg
    55.2 KB · Views: 18
om snel kort door de bocht tegaan
voor piaggio heb ik het volgende altijd geleerd(zal vast ook wel zo voor mina wezen)
uit de doos is de 7t interessanter dan de stage6, maar de stage 6 schijnt meer tuning potentie te hebben
Post automatically merged:

Ik laat al mn tuningswerk en al het andere wat ik zelf niet kan bij iemand uit de racerij doen. Pm maar voor details weet niet of die zn naam.open en bloot op tafel wil hebben. Twins doet volgens mij nog altijd tuningswerk. Verder heb je in het noorden van het land Alfio. Ben zn volledige naam kwijt momenteel...
avdm tuning, alfio van der muur was hier ooit actief maar is hier verbannen vertelde hij mij ooit, alfio is echt een goeie tuner zou persoonlijk eerder naar hem gaan dan naar ddl
 
om snel kort door de bocht tegaan
voor piaggio heb ik het volgende altijd geleerd(zal vast ook wel zo voor mina wezen)
uit de doos is de 7t interessanter dan de stage6, maar de stage 6 schijnt meer tuning potentie te hebben
Dat lijkt idd ook wel te kloppen voor Minarelli gezien de portmaps/de timings.
Mij is het niet 100% duidelijk, maar ik lees hier en daar ook iets over een mk2 voor de Stage6 R/T, misschien is nu dan niet het handigste moment om de mk1 te halen.
Plus tuning is ook niet gratis natuurlijk :) Carter moet sowieso gekotterd worden, leek me een goede reden om ook iig het carter pas te laten maken op de cilinder. Voor de cilinder was ik eigenlijk wel benieuwd wat out of the box mogelijk is. Van DDL (en van wat verder zoeken/navragen) begreep ik dat de 2fast het out of the box het het beste doet, dus dat is misschien ook nog wel een optie. Kost +-100 meer dan de rest, maar als ie dan niet getuned hoeft te worden lijkt me dat alsnog een goede optie.

avdm tuning, alfio van der muur was hier ooit actief maar is hier verbannen vertelde hij mij ooit, alfio is echt een goeie tuner zou persoonlijk eerder naar hem gaan dan naar ddl
Dank voor de info. Had wat dingen van em gezien op instagram, maar leek allemaal meer voor > 70cc. Zag er wel erg netjes uit allemaal.
Heb je zelf ervaring met beide?
 
begreep ik dat de 2fast het out of the box het het beste doet, dus dat is misschien ook nog wel een optie. Kost +-100 meer dan de rest, maar als ie dan niet getuned hoeft te worden lijkt me dat alsnog een goede optie.
is een hele andere prijs klasse idd, maar waarom kijk je dan zo tegen tuning tegenop als ik vragen mag? je zult hem sowieso langs moeten brengen om te banken afstellen en misschien nog carters bewerken afhankelijk van welk membraam je wilt. dus dan kan het tuning toch er gelijk bij?

Dank voor de info. Had wat dingen van em gezien op instagram, maar leek allemaal meer voor > 70cc. Zag er wel erg netjes uit allemaal.
Heb je zelf ervaring met beide?
heb geen ervaring met tuners nee zal het eerlijk zeggen. heb wel geregeld contact met alfio (expertise en dergelijke) hij doet laatste tijd voornamelijk >70cc tuning ja MAAR ook gewoon 70cc.

Mij is het niet 100% duidelijk, maar ik lees hier en daar ook iets over een mk2 voor de Stage6 R/T, misschien is nu dan niet het handigste moment om de mk1 te halen.
ik had ooit gehoord dat de ene aanzienlijk beter was om te tunen dan de andere welke het precies is zou ik echt niet meer weten :grimacing:

hoe zit het met overbrenging ontsteking vertanding ect eigenlijk? (de rest van het blok)
 
is een hele andere prijs klasse idd, maar waarom kijk je dan zo tegen tuning tegenop als ik vragen mag? je zult hem sowieso langs moeten brengen om te banken afstellen en misschien nog carters bewerken afhankelijk van welk membraam je wilt. dus dan kan het tuning toch er gelijk bij?
O, ik kijk niet perse op tegen tuning. Enige kanttekening erbij voor mij is dat de tuners van weleer/die ik kende niet meer bestaan en het lastig is om ervaringen te vinden over de huidige tuners.
Wat het vooral is, is dat het het me eerlijk gezegd interessanter lijkt om te kijken wat out of the box mogelijk is en om pas daarna, als er meer gewenst is, te kijken naar tuning.

Ik zal eens contact opnemen met Alfio om te kijken wat hij ervan denkt.

ik had ooit gehoord dat de ene aanzienlijk beter was om te tunen dan de andere welke het precies is zou ik echt niet meer weten :grimacing:
Eerlijk gezegd lijkt de Stage6 R/T als ik em zo zie vooral gemaakt voor tuning, er is erg veel ruimte voor invulling van de tuner en je hebt geen tapeinden door de cilinder. Kan me voorstellen dat dat ook hun insteek was, alhoewel dat natuurlijk wel een beetje een aparte insteek is. Zou nog interessant zijn dat eens aan Fred te vragen.

hoe zit het met overbrenging ontsteking vertanding ect eigenlijk? (de rest van het blok)
O, dat komt wel goed. Heb nog een overrange, TM28ss en VHST28 en een polini rotor liggen.
Overrange is natuurlijk wel een oude, ik heb wel goede verhalen gehoord over coatings op de vario en poulies, ook kwa vermogen interessant genoeg. En die coatings lijken tegenwoordig standaard te zijn. Dus dat is nog wel een mogelijke upgrade.
Het enige wat ik sowieso nog nodig heb is een langere vertanding en ik moet nog een inlaattraject kiezen. Ik heb ergens nog een v-force3 liggen, maar heb em nog niet kunnen vinden tot nu toe :p
 
Last edited:
Thanks voor de info! 7T vind ik ook wel aanlokkelijk, ook omdat die vroeger ook al bestond.
Je hebt denk ik inderdaad gelijk dat 20pk waarschijnlijk geen hele grote uitdaging meer is. Misschien toch het doel maar bijstellen naar 25pk uit 70cc :D Voor nu richt ik me nog even op 20, maar hou de 25pk iig wel in m'n achterhoofd.

Waar laat jij je tuning van cilinder en carter doen? Of doe je dat allemaal zelf?



Heb je ervaring met tuners? Met zoeken vind ik eigenlijk alleen DDL en Jos Dijkman. Weet niet of Twins nog bestaat/bezig is? Site lijkt lang niet bijgewerkt.
twins bestaat nog, ze verkopen ieder geval nog wel onderdelen en ook 'snel spul'. weet niet zeker of ze nog tunings werk verichten.

voor de rest ken ik a-tuning hij is naar mijn kennis vooral heel bekend met het sprinten duss zal zich zeker thuisweten met scooter cilinders.
daar hebben 2 vrienden van mij hun derbi cilinders laten aanpassen en op de bank van a tuning toch een nette 23 pk uit een airsal 80cc gehaald, geen xtreme de normale dan.

dan heb je nog ste, (scholten techniek eibergen) en bewo, zijn beide heel bekend in de brommercross grasbaan en motorcross, en kan zeker zeggen dat deze heren net werk leveren.

moet er wel bij zeggen dat hun wat minder kennis hebben op het gebied van scooters. (weet niet of dat kwa tuning en poort timing veel verschil moet maken).

uit eigenervaring ben ik zeer tevreden over ste, ik heb mijn uitlaat voor mijn 50cc bx laten maken en hij is nu bezig met mijn scooter cilinder bezig.

en dan hebben we nog pieter smit? emot? black mamba? teminste ik d8 dat hun ook tuning deden.

en inderdaad wat je zegt de stage 6 rt is heel interesant kwa tuning redelijk tamme poorten en veel mee te doen.
 
Zou nog interessant zijn dat eens aan Fred te vragen.
fred motoren uit rotterdam of fred koopmans?
Ik heb ergens nog een v-force3 liggen, maar heb em nog niet kunnen vinden tot nu toe :p
goed zoeken haha

Ik ben benieuwd wat het gaat worden, zelf wacht ik tot mijn cilinder vast naait zodat ik een smoesje heb om een dik blok te bouwen voor onder de vespa maar zou eigenlijk ook een racer willen had eentje uit belgie op het oog maar ga over 30 dagen op vakantie dus lijkt me niet slim om nu haastend een race ding te kopen tevens zag die er ook niet helemaal tip top uit


misschien interessant om zelf uitlaat te lassen? heb wel een leuk programma gevonden afgelopen week http://birdcagesoft.com/ kan je hem vinden links boven onderaan
 
fred motoren uit rotterdam of fred koopmans?

goed zoeken haha

Ik ben benieuwd wat het gaat worden, zelf wacht ik tot mijn cilinder vast naait zodat ik een smoesje heb om een dik blok te bouwen voor onder de vespa maar zou eigenlijk ook een racer willen had eentje uit belgie op het oog maar ga over 30 dagen op vakantie dus lijkt me niet slim om nu haastend een race ding te kopen tevens zag die er ook niet helemaal tip top uit


misschien interessant om zelf uitlaat te lassen? heb wel een leuk programma gevonden afgelopen week http://birdcagesoft.com/ kan je hem vinden links boven onderaan
uitlaat zelf maken is natuurlijk heel interesant maar zal heel veel werk en ervaring kosten voordat je er een makt die beter is dan de bestaande, mocht je niet uit kunnen komen met bestaande uitlaten zou ik zelfs nog aanraden om er eentje te laten impv zelf maken aangezien het nog een pittige klus is. het maken van een uitlaat die goed vermogen levert bedoel ik dan.

tenzij je er genoeg vrijetijd voor hebt, dan zou ik zegge knikker dat las apparaat maar aan.
 
uitlaat zelf maken is natuurlijk heel interesant maar zal heel veel werk en ervaring kosten voordat je er een makt die beter is dan de bestaande, mocht je niet uit kunnen komen met bestaande uitlaten zou ik zelfs nog aanraden om er eentje te laten impv zelf maken aangezien het nog een pittige klus is. het maken van een uitlaat die goed vermogen levert bedoel ik dan.

tenzij je er genoeg vrijetijd voor hebt, dan zou ik zegge knikker dat las apparaat maar aan.
het is idd niet ff zo gebeurd wel een erg interessant iets heb zelf jammer genoeg niet tijd ervoor
 
Heb de knoop doorgehakt, keuze voor de cilinder is de Stage6 RT 70cc geworden, om een paar redenen:
  • Enige cilinder die op een normaal blok past waarbij je geen tapeinden door de cilinder hebt
  • Veel tuningspotentie, goede resultaten al behaald door verschillende tuners
  • Modulair, dus als de cilinder ooit beschadigd hoeft alleen maar het cilinderdeel vervangen te worden, toch mooi meegenomen
  • Goedkoopste van alle opties. Tunen kost +- net zoveel bij een 2fast, dan ben ik dus totaal +-150 euro meer kwijt voor weinig meerwaarde
  • Ik vind het nog steeds wel cool dat Stage6 zoiets unieks/nieuws ontwikkeld heeft, ook al is dat nu een aardig tijdje geleden (Ik gok dat als gevolg hiervan er nu behoorlijk wat aftermarket flange-mount blokken te krijgen zijn)
Het lijkt erop dat er op enig moment een mk2 aankomt, ik gok met +- dezelfde mal als de nieuwe/nog te releasen Stage6 R/T 100cc FL-R cilinder (dus wss met beter koeling van de uilaatpoort), maar op dit moment is het onduidelijk wanneer die beschikbaar komt, dus voor nu gewoon lekker verder met de MK1 :)

Andere spullen ga ik komende tijd lekker uitzoeken, zodra de eerste stappen gezet zijn/de eerste onderdelen binnen zijn maak ik wel een projecttopic aan :)

Bedankt voor de hulp iedereen!
 
Last edited:
Heb de knoop doorgehakt, keuze voor de cilinder is de Stage6 RT 70cc geworden, om een paar redenen:
  • Enige cilinder die op een normaal blok past waarbij je geen tapeinden door de cilinder hebt
  • Veel tuningspotentie, goede resultaten al behaald door verschillende tuners
  • Modulair, dus als de cilinder ooit beschadigd hoeft alleen maar het cilinderdeel vervangen te worden, toch mooi meegenomen
  • Goedkoopste van alle opties. Tunen kost +- net zoveel bij een 2fast, dan ben ik dus totaal +-150 euro meer kwijt voor weinig meerwaarde
  • Ik vind het nog steeds wel cool dat Stage6 zoiets unieks/nieuws ontwikkeld heeft, ook al is dat nu een aardig tijdje geleden (Ik gok dat als gevolg hiervan er nu behoorlijk wat aftermarket flange-mount blokken te krijgen zijn)
Het lijkt erop dat er op enig moment een mk2 aankomt, ik gok met +- dezelfde mal als de nieuwe/nog te releasen Stage6 R/T 100cc FL-R cilinder (dus wss met beter koeling van de uilaatpoort), maar op dit moment is het onduidelijk wanneer die beschikbaar komt, dus voor nu gewoon lekker verder met de MK1 :)

Andere spullen ga ik komende tijd lekker uitzoeken, zodra de eerste stappen gezet zijn/de eerste onderdelen binnen zijn maak ik wel een projecttopic aan :)

Bedankt voor de hulp iedereen!

weet je al met welke uitlaat je gaat rijden. Ik ben zelf ook. An plan om deze cilinder te gaan rijden maar weet niet zeker of een c21 de juiste uitlaat is
 
weet je al met welke uitlaat je gaat rijden. Ik ben zelf ook. An plan om deze cilinder te gaan rijden maar weet niet zeker of een c21 de juiste uitlaat is
C21 kan zeker, maar vergeet niet dat je voor die cilinder wel een aparte uitlaatflens hebt. Al zal die waarschijnlijk wel bij je cilinder zitten.
Stage6 RT uitlaat doet het lekker op die RT cilinder, DDL uitlaatje rijd ook goed erop.
Zo'n beetje alle uitlaten in het snelle 70 segment doen het goed op de RT cilinder. Van te voren lastig zeggen wat het beste presteert hangt van de hele setup af en zal een kwestie zijn van proberen. Nou is de c21 sowieso wel een geweldige uitlaat op zo ongeveer alle hoogtoerige 70cc cilinder. Dus daar zit je eigenlijk altijd wel goed mee
 
@firefoxracing89 Goeie keuze wat betreft de cilinder ;)
Wil je de cilinder standaard houden of wordt ie nog getuned?

Zoals @bartj al aangaf past een C21 niet standaard op de R/T cilinder ivm de andere soort flens die voor de R/T cilinders gebruikt wordt. Er werd voorheen door Stage6 ook een flens geleverd om Yasuni uitlaten te monteren op R/T cilinders, maar voor zover ik weet is die niet meer leverbaar.

Ik heb zelf een C21 liggen (of eigenlijk op dit moment gemonteerd op een Stage6 Racing) en het nieuwe type R&D uitlaat voor R/T 70cc (artikelnr RD9616600C), dit ivm goede ervaringen van anderen met de R&D uitlaat op de 70cc R/T. Die ervaringen waren alleen wel met de vorige versie van deze uitlaat (RD9616600, dus zonder C) die nog by Jollymoto werd gemaakt. Nu Jollymoto er (effectief) niet meer is is R&D overgestapt naar ST als leverancier/fabrikant van de uitlaten. Ik kon geen oude Jolly variant meer vinden dus ben toen voor deze nieuwe versie gegaan. Heb er nog niet mee kunnen testen want het blok is nog niet af, maar voor nu is dit de geplande/primaire uitlaat voor m'n blok. Ik verwacht/hoop met 1 a 1.5 maand te kunnen banken, beetje afhankelijk van geld en tijd (en het weer nu de zomer over is :( )
Foto van deze uitlaat kun je hier vinden https://scooterforum.net/threads/oudgedienden-2-0-aprilia-sr-max-biaggi-20-pk.215968/post-3561059
Andere mogelijke opties die out of the box passen/gemaakt zijn voor de R/T 70cc zijn:
- HK Racing HK-EXHAUST70M/RT
- Jollymoto Acceleration Stage6 R/T (MS6-B85)
- Roost RST.170
- Stage6 R/T uitlaat (S6-9616606)
- VOCA Racing Combat R/T ( VCR-RD40166.00/RT)
- Yasuni R/T (TUB936-RT)
Ik heb helaas geen ervaringen kunnen vinden van deze uitlaten. Mocht je het leuk vinden zou het mooi zijn als jij een van deze aanschaft, dan kunnen we alledrie (C21, R&D en de uitlaat van jouw keuze) testen op onze twee cilinders/blokken :)

Daarnaast kun je bij verschillende tuners (iig DDL en AVDM) op maat een uitlaat bestellen voor de R/T70.
 
Last edited:
Back
Top