A areaarea area owner 21 January 2005 #1 past een laser x-pro op van mina horz op een sr ditech uit 2002?
R Razma Well-Known Member 21 January 2005 #3 dat sowieso niet... een Ditech is op basis van een morini blok en na een uur al een topic omhoog schoppen is wel erg snel :/ Upvote 0 Downvote
dat sowieso niet... een Ditech is op basis van een morini blok en na een uur al een topic omhoog schoppen is wel erg snel :/
A areaarea area owner 21 January 2005 #4 nee dat komt omdat ik het ff snel moet weten omdat iemand die pijp wil kopen maare het past dus NIEt Upvote 0 Downvote
Ap. . 21 January 2005 #5 areaarea said: nee dat komt omdat ik het ff snel moet weten omdat iemand die pijp wil kopen maare het past dus NIEt Click to expand... Je moet een morini pijp kopen... dus van een sr2000, hyosung sf50 oid.. Upvote 0 Downvote
areaarea said: nee dat komt omdat ik het ff snel moet weten omdat iemand die pijp wil kopen maare het past dus NIEt Click to expand... Je moet een morini pijp kopen... dus van een sr2000, hyosung sf50 oid..
A areaarea area owner 21 January 2005 #6 oja maar ik heb die uitlaat en iemand met een ditech wil hem kopen Upvote 0 Downvote
F Freek_de_Jong . 21 January 2005 #9 kan je zelf ook doen rechtsboven bij onderwerp opties Upvote 0 Downvote