This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mina hori spul.. en nog wat AM6 spul..

Status
Not open for further replies.

melf #50

Well-Known Member
ik heb nog wat spul liggen wat ik niet meer gebruik , zonde dat het hier ligt dus

2x schijf , 1 voor neo's en 1 voor conische bouten..

bied maar wat..

tevens ook nog 2 andere schijven te koop die van mijn Area af komen.

remsegementen Malossi MHR , 1 race gebruikt dus nog perfect.

€ 5,00

remklauw aerox , niet de nieuwste meer maar zit niet vast , pen zit er niet bij btw...

€ 7,50

cilinderkit stage6 50cc AC , klaargemaakt voor de race , zeer snel cilindertje , cilinder is getest met MHR zuiger , de zuiger die erbij hoort heeft alleen maar stationair gedraait! , de kop zit er ook bij , dit hele setje is dus amper gebruikt!!

€ 75,00

carburateur Area51 (dus zonder vacuum) , deze is in goeie staat gewoon en compleet ..

€ 20,00

koppelingshuis 107mm , gewoon goed nog

€ 5,00

waterpomphuis compleet...

€ 20,00

Polini 2G koppeling 107mm , nogal gebruikt maar werkt prima

€ 10,00

std membraan met zo goed als nieuwe Polini platen (groen)

€ 7,50

std spruitstuk minarelli

€ 5,00

carterdeksel Aprilia met pedaal , zonder tandwiel etc..

€ 15,00

NIEUW startrelais Aprilia alle types..

€ 5,00

band , 130-70-12 Bridgestone ML50 , nog zeer goed..

€ 7,50

krukas Top Racing , deze krukas heeft ongeveer 10 minuten gelopen , omdat ik eerst een std setup ging maken heb ik deze as gekocht , maar nu komt er een krukas in met 85m drijfstang dus gebruik ik deze niet meer..

super krukasje voor vervanging

ik heb er eventueel nog wel 2 C4 lagers bij die bijna niks gedraait hebben en netjes gemonteerd en gedemonteerd zijn..

€ 50,00

uitlaat Stage 6 Pro Replica , goed uitlaatje op std 50cc , hij is nog als nieuw , de bocht is net verkleurt , zal ook zo'n 10 minuten hebben gelopen.

€ 100,00

tevens heb ik voor AM6 nog :

cilinderkit 70cc KRD , 48mm , met KRD en Airsal zuiger...

cilinder is nog prima , beide zuigers wat minder maar daar is de prijs ook naar , het loopt overigens perfect..

€ 40,00

std koppelingsplaten am6 , gewoon nog prima maar vervangen omdat er 70cc op kwam , met veertjes..

€ 5,00

standaard krukas AM6 , heeft zo'n 8000 klm gelopen met std cilinder wat erg weinig is voor een AM6 met std cilinder! bigend zeer goed , bovenste drijfstangoog ook perfect en kruktappen niet ingesleten , draad is ook goed , kortom perfect dus..

€ 25,00

de verzendkosten zijn voor de koper , en aub geen dom gezeur over de prijzen , die staan erbij , je mag van mij altijd bieden maar wel normaal , bijv niet een uitlaat van 100 euro proberen te kopen voor 75 , pm dan maar gewoon niet ik verkoop geen rommel voor woekerprijzen dus repecteer dat..

verder zal als het mogelijk is dingen per envelop (stevige) worden verstuurd indien mogelijk...

Status
Not open for further replies.