melf #50
Well-Known Member
ik heb nog wat spul liggen wat ik niet meer gebruik , zonde dat het hier ligt dus
2x schijf , 1 voor neo's en 1 voor conische bouten..
bied maar wat..
tevens ook nog 2 andere schijven te koop die van mijn Area af komen.
remsegementen Malossi MHR , 1 race gebruikt dus nog perfect.
€ 5,00
remklauw aerox , niet de nieuwste meer maar zit niet vast , pen zit er niet bij btw...
€ 7,50
cilinderkit stage6 50cc AC , klaargemaakt voor de race , zeer snel cilindertje , cilinder is getest met MHR zuiger , de zuiger die erbij hoort heeft alleen maar stationair gedraait! , de kop zit er ook bij , dit hele setje is dus amper gebruikt!!
€ 75,00
carburateur Area51 (dus zonder vacuum) , deze is in goeie staat gewoon en compleet ..
€ 20,00
koppelingshuis 107mm , gewoon goed nog
€ 5,00
waterpomphuis compleet...
€ 20,00
Polini 2G koppeling 107mm , nogal gebruikt maar werkt prima
€ 10,00
std membraan met zo goed als nieuwe Polini platen (groen)
€ 7,50
std spruitstuk minarelli
€ 5,00
carterdeksel Aprilia met pedaal , zonder tandwiel etc..
€ 15,00
NIEUW startrelais Aprilia alle types..
€ 5,00
band , 130-70-12 Bridgestone ML50 , nog zeer goed..
€ 7,50
krukas Top Racing , deze krukas heeft ongeveer 10 minuten gelopen , omdat ik eerst een std setup ging maken heb ik deze as gekocht , maar nu komt er een krukas in met 85m drijfstang dus gebruik ik deze niet meer..
super krukasje voor vervanging
ik heb er eventueel nog wel 2 C4 lagers bij die bijna niks gedraait hebben en netjes gemonteerd en gedemonteerd zijn..
€ 50,00
uitlaat Stage 6 Pro Replica , goed uitlaatje op std 50cc , hij is nog als nieuw , de bocht is net verkleurt , zal ook zo'n 10 minuten hebben gelopen.
€ 100,00
tevens heb ik voor AM6 nog :
cilinderkit 70cc KRD , 48mm , met KRD en Airsal zuiger...
cilinder is nog prima , beide zuigers wat minder maar daar is de prijs ook naar , het loopt overigens perfect..
€ 40,00
std koppelingsplaten am6 , gewoon nog prima maar vervangen omdat er 70cc op kwam , met veertjes..
€ 5,00
standaard krukas AM6 , heeft zo'n 8000 klm gelopen met std cilinder wat erg weinig is voor een AM6 met std cilinder! bigend zeer goed , bovenste drijfstangoog ook perfect en kruktappen niet ingesleten , draad is ook goed , kortom perfect dus..
€ 25,00
de verzendkosten zijn voor de koper , en aub geen dom gezeur over de prijzen , die staan erbij , je mag van mij altijd bieden maar wel normaal , bijv niet een uitlaat van 100 euro proberen te kopen voor 75 , pm dan maar gewoon niet ik verkoop geen rommel voor woekerprijzen dus repecteer dat..
verder zal als het mogelijk is dingen per envelop (stevige) worden verstuurd indien mogelijk...
2x schijf , 1 voor neo's en 1 voor conische bouten..
bied maar wat..
tevens ook nog 2 andere schijven te koop die van mijn Area af komen.
remsegementen Malossi MHR , 1 race gebruikt dus nog perfect.
€ 5,00
remklauw aerox , niet de nieuwste meer maar zit niet vast , pen zit er niet bij btw...
€ 7,50
cilinderkit stage6 50cc AC , klaargemaakt voor de race , zeer snel cilindertje , cilinder is getest met MHR zuiger , de zuiger die erbij hoort heeft alleen maar stationair gedraait! , de kop zit er ook bij , dit hele setje is dus amper gebruikt!!
€ 75,00
carburateur Area51 (dus zonder vacuum) , deze is in goeie staat gewoon en compleet ..
€ 20,00
koppelingshuis 107mm , gewoon goed nog
€ 5,00
waterpomphuis compleet...
€ 20,00
Polini 2G koppeling 107mm , nogal gebruikt maar werkt prima
€ 10,00
std membraan met zo goed als nieuwe Polini platen (groen)
€ 7,50
std spruitstuk minarelli
€ 5,00
carterdeksel Aprilia met pedaal , zonder tandwiel etc..
€ 15,00
NIEUW startrelais Aprilia alle types..
€ 5,00
band , 130-70-12 Bridgestone ML50 , nog zeer goed..
€ 7,50
krukas Top Racing , deze krukas heeft ongeveer 10 minuten gelopen , omdat ik eerst een std setup ging maken heb ik deze as gekocht , maar nu komt er een krukas in met 85m drijfstang dus gebruik ik deze niet meer..
super krukasje voor vervanging
ik heb er eventueel nog wel 2 C4 lagers bij die bijna niks gedraait hebben en netjes gemonteerd en gedemonteerd zijn..
€ 50,00
uitlaat Stage 6 Pro Replica , goed uitlaatje op std 50cc
€ 100,00
tevens heb ik voor AM6 nog :
cilinderkit 70cc KRD , 48mm , met KRD en Airsal zuiger...
cilinder is nog prima , beide zuigers wat minder maar daar is de prijs ook naar , het loopt overigens perfect..
€ 40,00
std koppelingsplaten am6 , gewoon nog prima maar vervangen omdat er 70cc op kwam , met veertjes..
€ 5,00
standaard krukas AM6 , heeft zo'n 8000 klm gelopen met std cilinder wat erg weinig is voor een AM6 met std cilinder! bigend zeer goed , bovenste drijfstangoog ook perfect en kruktappen niet ingesleten , draad is ook goed , kortom perfect dus..
€ 25,00
de verzendkosten zijn voor de koper , en aub geen dom gezeur over de prijzen , die staan erbij , je mag van mij altijd bieden maar wel normaal , bijv niet een uitlaat van 100 euro proberen te kopen voor 75 , pm dan maar gewoon niet
verder zal als het mogelijk is dingen per envelop (stevige) worden verstuurd indien mogelijk...