This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

mina ac + ZX vraagje

Leovinci

Hooligan Member
Ik heb een phantom F12 ac , Leovinci ZX , hebo-koppeling met blauwe veertjes middelste stand , malossi powerfilter , DR-snaar , multivar vario met momenteel 5.5 grams( ook met 7.1 ging ik niet sneller) wel wat overtoeren. malossi wit drukveer ( ook al 15 % TP gehad) en 114 sproeier ( bougie is lichtbruin). Ik rijd namelijk niet sneller dan 80 teller en trek niet bijster goed.

Wil iedereen met een ZX op mina ac ( of lc) even zijn afstelling zeggen en de prestties in snelheid en optrekken ? Tips zijn ook welkom , ant ik,weet het niet meer...:'(

ben je zeker dayt je overtoeren maakt? Ik reed met std uitlaat en multivar met 5.7g rollen. Die powerfilter mag je er af halen, dat haalt toch niets uit. en die sproeier lijkt me extreem groot. Geen valse lucht?
En een Zx is niet een uitlaat voor veel topsnelhied en ik dacht niet dat Ac zo snel ging als LC?

roller gewicht is goed, drukveer ook, veertjes boeit niet.

zoals gezegd werd, drop het powerfilter. en ga kijken of je wel alles goed gemonteerd hebt want met deze afstelling hoor je geen overtoeren te krijgen. (reed zelf met zx+multivar @ www) reed toen 100teller.

die 110 sproeier komt puur door die powerfilter
trap dat ding eraf en doe er tussen de 82 en 88 sproeier in. michien dat ie dan al beter loopt. en anders zul je toch aan andere pijp moieten gana denken ( zijn je zuigerveren ook niet gaar)