Min-horizontaal! Onderdelen

Status
Not open for further replies.
Originally posted by Evo-Ferrari-Phantom
Ja het zal niet blazen, maar wel rijden!

mzl


Ach het zal vast wel redelijk gaan....het is toch maar tijdelijk totdat ik de for race (of misschien beter) er weer op zet. Ik wil hem wel kopen maar dan stort ik gewoon geld op jou rek (scheelt in verzenden) en dan stuur jij hem gewoon op! Geef ik jou gewoon 100 piek oke?
 
ik woon in het zuidelijkste deelte van friesland, jigt dat ver weg van Ede? anders komt ik uhm wel ophalen namelijk:)
 
Is dat alarm nog een beetjuh in goede staat en is het moeilijk aan te sluiten??? En hij past op Beta Ark, zal wel maar toch voor de zeker heid.

Greetz Niekos
 
Hee

C16 is al MAANDEN verkocht.

Het alarm heb ik nog wel liggen. Met een beschrijving om hem aan te sluiten. Het is opzich niet moeilijk, maar je moet er wel effe de tijd voor nemen. Het is met afstandstart, stil alarm, volumetrisch alarm en zit een startonderbreker op.
zitten 2 afstandbedieningen bij.

Latterzz
 
Originally posted by Evo-Ferrari-Phantom
Hee

C16 is al MAANDEN verkocht.

Het alarm heb ik nog wel liggen. Met een beschrijving om hem aan te sluiten. Het is opzich niet moeilijk, maar je moet er wel effe de tijd voor nemen. Het is met afstandstart, stil alarm, volumetrisch alarm en zit een startonderbreker op.
zitten 2 afstandbedieningen bij.

Latterzz


Waarom staat ie er tussen dan????????

Ennuh je begrenzer, doe je die weg voor 15euro en zit er een aanslutings papier bij?

Grtz
 
Originally posted by erwinski



Waarom staat ie er tussen dan????????

Ennuh je begrenzer, doe je die weg voor 15euro en zit er een aanslutings papier bij?

Grtz

sjek data effe
 
Originally posted by erwinski



Waarom staat ie er tussen dan????????

Ennuh je begrenzer, doe je die weg voor 15euro en zit er een aanslutings papier bij?

Grtz

het staat er tussen omdat hij hem VORIG JAAR wel te koop had :|
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top