This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Min. Hor. Lc Spul gevraagt !!!

  • Thread starter Thread starter Aprilia Rulezzz
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Aprilia Rulezzz

Guest
Heeey mensen,

Ik heb nu de scoot van Jorick gekocht en daar wou ik snel spul onder laten zetten ;

*Mhr-Replica
*21mm(wie heeft er een voor mij??)
*Rukas(Wie heeft er EVT nog 1 voor mij liggen pen-12)
*Eindoverbrening, een langere als orgineel( weet niet wat orgineel is :S, Heeft iemand die nog liggen?)
*UItlaat(een C16 Wil ik gaan proberen, zeer mooie uitlaat. Heeft iemand er nog 1 liggen ??)
*Variateur Hebo
*Hebo Koppeling (iemand ?)
*Alst goed is het ik het dan zoeen beetje , uhhhhhh kan ik die clinder evt laten tunen en zoja hoeveel gaat dat kosten ??

Greetz :W Simon!! :W
 
En hoeveel moet die C20 kosten en is dat wel leuk op een evt orginele MHR-R ??
En hoeveel Kost het Laten tunen bij JS en wat houden de stages in wie iemand dat mij ff Pimmen ofzo.

Greetz :W Simon :W
 
Er staat 450. voor stages is er een topic van joor in ik meen TA. Zoek anders op : Stages, leg uit. zoiets.
 
C20

He,

Ik ben wel geintresseerd in die C20 maar zal dat wel rijden met een Non-Tuned MHR-R en 21mm ????

Alvast Bedankt :W Simon :W
 
Yooooooooo :S

Originally posted by Prozhen
Ja dat gaat wel rijden hoor, maar ik zie in je sign dat je al een C16 hebt, dus waarom een c20????????

Neeeh, ik heb nog geen uitlaat alleen de cilinder heb ik al, de rest moet ik nog kopen! en kwou de C16 omdat ik dacht dat die meer geschikt was voor een Non-Tuned Mhr-R maar als dat neit zo is wil ik die C20 eig wel proberen!

En de rest zoals overbrenging en 21mm dellie enzo, Niemand ???
Lijkt me stug, stuur me anders ff een Pimmetje als je nog wat hebt liggen!!!!

Greetz :W Simon :W :z
 
beter, aangezien niemand mijn c20 wil kopen, ivm afzeggen op het laatste moment... goed, geef me je e-meel ff dan stuur ik je een foto van de c20.
 
Kben geen deller(ik haat DELL)

Ik heb je een Pimmetje gestuurd over de uitlaat met mun email adress d'rin !!!!!!!!!!

Greetz :W Simon :W
 
Originally posted by Stealth^
Die C20 is al belooft aan Daniel, rip dan ding nou niet voor ze neus weg dan.

uhm....
ik kan em de komende 2 maanden toch niet kopen. Sjek je mail Mark, paar dagen geleden verstuurd.
Ik koop er ws gewoon eentje nieuw
 
hmmz ik weet niet waar jij naartoe meelt, maar ik heb nix in mijn inbox :?

maar goed, ik heb dus al meer kopers gehad dan alleen daanje...

nu dus appie roelzz

ohja en johnB...
 
Status
Not open for further replies.