Mikuni TMX 32mm OF Koso 32 mm

Bace

EPC Stinger #134
Wie kan mij over de drempel helpen.

Welke raden jullie me aan, ik ben erg aan het twijfelen.

Graag mensen met ervaring reageren.
 
Advertisement - register to remove this

Ik merk laatste tijd veel, dat als iemand een vraag stelt, en dan een totaal andere antwoord krijgt op je vraag. En dan mag je erom schreeuwen maar dan wordt het alleen maar erger. Dan wil ik niet zeggen of zij het expres nee!!, maar dan vraag ik me af? waar zijn jullie met jullie gedachtes tijdens het beantwoorden van een vraag?

En nog wat irritant is, mensen gaan tegen elkaar praten in je topic. :S (Dat is wat ik nu ook doe, maar dat heb ik op zijn minst te melden.)

Dingen worden herhaalt, overige vragen worden overgeslagen en niet meer beantwoord.
 
Last edited:
Geen offtopic geblaat aub. Leer PM gebruiken of wijk uit naar Use & Abuse als je specifieke problemen hebt.

Laat me niet moeten warnen, dat kost moeite -_-'
 
Als ik de cabr zie zou ik voor de tmx gaan en als het om de prestatie gaat ook omdat ik die makelijker aftestellen vindt dan de koso gr, sander
 
Om echt winst te halen moet je nogal wat stellen aan een KOSO en niet alleen aan de naald, orginele keihin naald zie ik het voordeel ook niet in aangezien deze nagenoeg gelijk is aan een KOSO naald. Mikuni tmx 30mm heb ik ervaring mee en is naar mijn mening een kwalitatief betere carb. Alleen powerjet en stationairsproeier afstelling staan iets te rijk standaard, qua oppakken vele malen beter als een KOSO.
 
Tom, ik heb verder niet echt helemaal doorgetest met die koso carb, verder deed mijn keihin naald het wel beter als een std koso naald, omdat deze wat dunner was.
 
Maar je moet het met de KOSO juist de andere kant opzoeken, iets dikker. ZIt wel verschil in het oude en nieuwe type koso.
 
Oke, dus wanneer ik voor koso ga 34 en voor mikuni 32.
Daar is ook geen 34 van ik weet het

Maar het zou dus niet veel uitmaken.
Ik zal dus zelf even moeten kijken naar prijs verhouding.
 
32 is toch wel het grootste wat erop past toch, mijn wig is 32mm en dat past maar niet op de vl14.

Ook heb ik gehoord dat een 30mm het op de baan beter doet. Maar mijn tijden zijn nooit wat veranderd met Koso.
Wel opeens veel meer vermogen, maar in tijd geen winst gemaakt.
 
ik zou een dellorto vhsh 30mm nemen...maar dat is mijn mening...
daar krijg je tenminste nog de nodige gasnaalden en mengbuizen bij... ;)
 
Back
Top