Mikuni 27mm vlakschuif met powerjet

Status
Not open for further replies.
Advertisement - register to remove this

Het nadeel van dit ding is, dat hij op een Zipje of bij een Minarelli flink in de weg zit, aangezien het ding echt kolossaal is... Moeilijk te plaatsen, maar wel een leuk ding :)
 
Ik heb hem liggen, tenminste die van Johan ligt bij Koopmans. Ik hoop binnenkort het ding uit te proberen, maar pin me nergens op vast. Als het was is zal ik dit topic wel omhoogtrappen of een andere openen.
 
Ten eerste bepaal ik zelf of ik iets zeg, je mag zelf bepalen wat je er mee doet.

ten tweede zal je eens moeten komen met concrete vragen, aangezien ik je documentatie(wat je zelf ook had kunnen vinden) geef waar je vragen over kunt stellen.

Naar mijn mening zal je weinig voordeel hebben aan de powervalve op een scoot, aangezien je toch altijd op volle toeren zit.

Op schakel is een totaal ander verhaal
 
Originally posted by Coen
Ten eerste bepaal ik zelf of ik iets zeg, je mag zelf bepalen wat je er mee doet.

ten tweede zal je eens moeten komen met concrete vragen, aangezien ik je documentatie(wat je zelf ook had kunnen vinden) geef waar je vragen over kunt stellen.

Naar mijn mening zal je weinig voordeel hebben aan de powervalve op een scoot, aangezien je toch altijd op volle toeren zit.

Op schakel is een totaal ander verhaal

Maar wat is dan t verschil tussen deze carb en mn eigen 28 keihin d-slide
 
Je bent wel een beetje hard leers of niet, lees nou eerst het topic dat ik je geef en stel dan vragen. Ik neem gewoon over wat in het topic staat. Maak het je wel makkelijk vandaag.

Originally posted by MHRamey
Het verschil tussen de 28 en 27mm Mikuni is dat de 27 wel een powerjet heeft en de 28 niet. (just for the information)


en voor je gaat vragen wat een powerjet is, staat ook in het topic


Originally posted by sprinter
Powerjet werkt op onderdruk.
Als er lange tijd een onderdruk is aan het uiteinde van dat buisje
http://www.mikuni.nl/jpg/mikuni_hoo...4-250rs-rgv.jpg hier in het midden van de venturi
zal er benzine uit de vlotterkamer naar boven worden gezogen.
Deze extra benzine geeft dat geen vermogenwinst meer maar zorgt voor extra koeling.
 
Originally posted by Coen
Je bent wel een beetje hard leers of niet, lees nou eerst het topic dat ik je geef en stel dan vragen. Ik neem gewoon over wat in het topic staat. Maak het je wel makkelijk vandaag.

Originally posted by MHRamey
Het verschil tussen de 28 en 27mm Mikuni is dat de 27 wel een powerjet heeft en de 28 niet. (just for the information)


en voor je gaat vragen wat een powerjet is, staat ook in het topic


Originally posted by sprinter
Powerjet werkt op onderdruk.
Als er lange tijd een onderdruk is aan het uiteinde van dat buisje
http://www.mikuni.nl/jpg/mikuni_hoo...4-250rs-rgv.jpg hier in het midden van de venturi
zal er benzine uit de vlotterkamer naar boven worden gezogen.
Deze extra benzine geeft dat geen vermogenwinst meer maar zorgt voor extra koeling.


ok close uhm maar
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top