Mijn zip gaat niet op stuurslot. HELP

Hallo allemaal

Ik heb zojuist een zip gehaald, de scooter zijn bouwjaar is 2021. De zip is een 4takt met injectie motor.
Omdat ik de standaart knipperlichten van deze zip niet mooi vind heb ik nieuwe led lichten gehaald die ik er zelf in heb gezet. In het begin had ik al moeite met het beenschild loshalen, met een beetje gepriegel is het me gelukt, ook heb ik de nieuwe lampen succesvol eringezet (het gaat om de voor knipperlichten) toen ik het beenschild er weer op wou plaatsen ging dat nog moeilijker dan het loshalen van het beenschild. Ik heb hem samen met een vriend eropgezet, alleen kwam ik erachter dat de scooter niet meer op stuurslot ging en het handschoenenvak niet meer dichtklikte, ik denk dat ik het beenschild er verkeerd op heb gezet. Oom ben ik nieuw in het scootergebied dus ik zou niet weten wat ik nu moet doen
Ik hoop graag op advies van wat ik nu moet doen.
Met vriendelijke groet.
 
Advertisement - register to remove this

Hallo allemaal

Ik heb zojuist een zip gehaald, de scooter zijn bouwjaar is 2021. De zip is een 4takt met injectie motor.
Omdat ik de standaart knipperlichten van deze zip niet mooi vind heb ik nieuwe led lichten gehaald die ik er zelf in heb gezet. In het begin had ik al moeite met het beenschild loshalen, met een beetje gepriegel is het me gelukt, ook heb ik de nieuwe lampen succesvol eringezet (het gaat om de voor knipperlichten) toen ik het beenschild er weer op wou plaatsen ging dat nog moeilijker dan het loshalen van het beenschild. Ik heb hem samen met een vriend eropgezet, alleen kwam ik erachter dat de scooter niet meer op stuurslot ging en het handschoenenvak niet meer dichtklikte, ik denk dat ik het beenschild er verkeerd op heb gezet. Oom ben ik nieuw in het scootergebied dus ik zou niet weten wat ik nu moet doen
Ik hoop graag op advies van wat ik nu moet doen.
Met vriendelijke groet.
Heb je het kunnnen fixen? Ik heb het probleem nu ook
Post automatically merged:

Weer demonteren en kijken waar het fout is gegaan. Je kunt extra goed kijken naar je sloten of je daar iets of wijkends ziet. Goed kijken en dan komt het zeker goed.
Weet je ook of het verkeerd monterrn van beeschild zorgt dat me koplamp beweegt? Angel eye
 
Last edited:
Heb je het kunnnen fixen? Ik heb het probleem nu ook
Post automatically merged:


Weet je ook of het verkeerd monterrn van beeschild zorgt dat me koplamp beweegt? Angel eye
Ik heb het gefixt, ik kwam er achter dat het makkelijk op te lossen is. Ik heb het beenschild weer opnieuw losgehaalt en erop nieuw op gezet, je moet tijdens je de kap er opzet het ijzer waarmee je het klepje dichtklikt indrukken zodat het ijzeren haakje achter je slot valt waar je je sleutel in doet, zo heb ik het probleem met mijn beenschild opgelost maar nog niet het probleem van het stuurslot, dat heb ik ook opgelost, achter je slot zit een groene stuk rubber( weet niet hoe het heet) weer goed erop te zetten dus ik zou even achter je slot kijken als het groene rubber er helemaal over heenzit
Ik ben nogsteeds nieuw met scooters en leer steeds meer dus sorry als alles een beetje moeilijk is uitgelegd
 
Back
Top