Mijn zip 4t hapert (houd in)

Marijn007

New Member
Mijn zip 4t hapert de eerste 15min als hij koud is bij volgas (hij houd behoorlijk in)
Ik heb een nieuwe bougie dop rubber er op gedaan want dacht misschien is dat het toen ging ik kijken bij mn olie pijl en de olie stroomde nog net niet er uit kan dit het probleem zijn en hoe schadelijk is dat eigenlijk? Weten jullie het ik hoor het heel graag
Post automatically merged:

Of is het een ander voorkomend probleem?
 
Advertisement - register to remove this

Mijn zip 4t hapert de eerste 15min als hij koud is bij volgas (hij houd behoorlijk in)
Ik heb een nieuwe bougie dop rubber er op gedaan want dacht misschien is dat het toen ging ik kijken bij mn olie pijl en de olie stroomde nog net niet er uit kan dit het probleem zijn en hoe schadelijk is dat eigenlijk? Weten jullie het ik hoor het heel graag
Post automatically merged:

Of is het een ander voorkomend probleem?
inhouden is vanwege de ijskou nu als jij net wakker bent ga je ook niet als een raket direct

gewoon ff warm draaien en rustig de straat uit en dan kun je rustig het gas open trekken.

en te veel olie is niet goed je kunt de olie iets eruit laten lopen door een bout onder je olie carter los te draaien om het af te tappen.
 
Ik zou eerst de olie op peil brengen want dit kan veel schadelijker zijn dan een beetje haperen als de motor koud is!!!

Wie weet, wordt er al olie in de cilinder gedrukt wat dit veroorzaakt???
 
Back
Top