Mijn zip 2000 4t 2v haalt op de standaart wel zijn top als ik rij niet

Sammieeeeee

New Member
Hallo ik heb een vraagje over mijn zip 2000 4t 2 klepper
Hij deed altijd al raar maar nu snap ik er niks meer van.
Hij ging eerst 70 a 80kmph, toen kreeg hij een compressieprobleem en heb ik de kleppen geslepen, want dat zat het probleem.
Maar wat dus raar is mijn scooter gaat nu ineens weer maar 45, maar als ik hem op de standaart zet kan hij wel zijn top bereiken. kunnen dit de kleppen zijn?
Zelf denk ik van wel want hij maakt ook een tikkent geluid
 
Advertisement - register to remove this

standaart zet kan hij wel zijn top bereiken.

Dat is wel raar, want op dat moment doet je km teller het niet.. Volgas is niet het zelfde als 70 a 80 op de teller zo rijden..

Kleppen slijpen hebben weinig nut als ze krom blijken te zijn.. Wil je sneller klaar zijn, kan je ook overwegen om een nieuwe kop met kleppen te kopen.
 
Dat is wel raar, want op dat moment doet je km teller het niet.. Volgas is niet het zelfde als 70 a 80 op de teller zo rijden..

Kleppen slijpen hebben weinig nut als ze krom blijken te zijn.. Wil je sneller klaar zijn, kan je ook overwegen om een nieuwe kop met kleppen te kopen.
Ik kan horen dat ie op toeren komt 's ie op de standaart staat en als ik erop zit houd ie zich in. Het probleem is dus dat ie niet op toeren komt. Miss men zuigerveren naar de klote maar lijkt me niet want ik heb geen krassen in de binnen kant van men cilinder gezien
 
Kleppen geslepen misschien sluiten ze niet mooi meer in de klepzitting . Dan heb je compressie verlies.Staat de ketting mooi op spanning na de klepstelling
 
Back
Top